۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
لزوم تحول نظام بانکی و دستورالعمل ها به نفع مردم
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

لزوم تحول نظام بانکی و دستورالعمل ها به نفع مردم

همدان - محمودی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: باید تحول نظام بانکی و دستورالعمل‌ها به نفع مردم باشد.

سیدناصر محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با توجه به اینکه احتمال سفر ریس جمهور تا پایان سال به همدان وجود دارد طبق دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت اقتصاد برپایی میزخدمت در ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استانها در نظر گرفته شده است.

محمودی با بیان اینکه در این خصوص از تمامی بانک‌ها باید نماینده ای در میز خدمت حضور داشته باشد، اظهار کرد: بدین ترتیب، یکی از معاونین وزیر اقتصاد به عنوان نماینده حضور پیدا خواهد کرد تا پاسخگوی سؤالات مردم باشد.

وی با اشاره به بخشنامه‌های جدید در نظر گرفته شده برای کاهش فرآیندهای اخذ وام و تسهیلات بانکی و تسهیل این روند نیز عنوان کرد: با توجه به این موضوع مدیران بانکی در استان همدان باید در صورت داشتن هرگونه نقطه نظر کارشناسی در این عرصه، آن را به اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان تحویل دهند تا موارد در اسرع وقت جمع بندی و به صورت مکتوب به وزارت متبوع ارسال شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با تاکید بر اینکه هدف اصلی در این حوزه، تسهیل روند اعطای وام به مشتریان و کسب حداکثری رضایتمندی مردم است، عنوان کرد: باید تحول نظام بانکی و دستورالعمل‌ها به نفع مردم باشد.

محمودی تاکید کرد: برای پیشبرد این مهم، استفاده از نظر کارشناسی مدیران بانکی در صدور بخشنامه‌ها بسیار مهم و کلیدی خواهد بود تا بتوان برمبنای آن سهمیه و اعتبار ویژه در نظر گفت تا سازو کار مناسبی نیز اتخاذ شود.

کد خبر: ۱۳۲٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha