۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
بازگشایی صنوف کم خطر قزوین با تشدید نظارت های بهداشتی امکان پذیر است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

بازگشایی صنوف کم خطر قزوین با تشدید نظارت های بهداشتی امکان پذیر است

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: بازگشایی صنوف کم خطر با تشدید نظارت های بهداشتی و درمانی در واحدهای فعال اقتصادی امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر حبیبی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به تشدید نظارت های بهداشتی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا در قزوین اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یکی از اصلی ترین و اثرگذارترین شیوه های جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در کشور در حال اجراست و بنا بر آخرین اطلاعیه ها اجرای این طرح حداقل تا ۳۰ فروردین در قزوین ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: البته تلاش ما این است که در این مدت همه عوامل تشدید کننده بیماری کنترل و از بین برود اما با تصمیم ستاد مدیریت و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از قزوین مشاغل کم خطر تر می توانند کار خود را در محل کسب خود از سر گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: شرایطی که ایجاد شده پایدار نیست و با کوچکترین بی توجهی امکان بازگشت دوباره شرایط قرمز وجود دارد ولی با رعایت کامل نکات بهداشتی می توان در کنار فعالیت اقتصادی و تامین معاش خانوارها از سلامتی جامعه نیز حفاظت کرد.

حبیبی افزود: از همه دستگاه ها و سازمان هایی که در این مدت همراهی خوبی با ما داشتند تا با کنترل اوضاع در کنار حفظ آرامش جامعه بتوانیم از سلامتی مردم نیز دفاع کنیم متشکریم و امیدواریم که این همراهی همچنان ادامه دار باشد.

وی عنوان کرد: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی شرط بازگشایی دوباره اصناف و واحدهای تولیدی است و قطعا با کوچکترین تخلفی برخورد می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: نظارت ها بر فعالیت این واحدها تشدید شده و در چندین مرحله اجازه بازگشایی و حضور دوباره به اصناف کم خطر داده می شود.

کد خبر: ۱۳٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha