۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
۲۸ هزار تن مرغ گرم در بازار قزوین توزیع شد
رئیس جهاد کشاورزی قزوین:

۲۸ هزار تن مرغ گرم در بازار قزوین توزیع شد

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه ۲۸ هزار و ۵۴۰ تُن مرغ گرم با نرخ مصوب در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رضا افلاطونی اظهار داشت: این میزان مرغ گرم توزیع‌ شده در بازار استان قزوین معادل ۱۵ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۳۹۸ قطعه مرغ گرم (مرغ تازه غیرمنجمد) بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه از مجموع مرغ توزیع شده، بیش از ۲ هزار و ۸۳۴ تُن آن مربوط به ماه گذشته است، عنوان کرد: در دی‌ماه سال جاری، یک میلیون و ۵۱۷ هزار و ۵۳۰ قطعه مرغ گرم در بازار استان توزیع شده است.

افلاطونی با بیان اینکه قزوین یکی از استان‌های معین تامین کننده گوشت مرغ استان‌های تهران و البرز است، اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه سال جاری، بیش از ۲ هزار و ۵۱۷ تُن مرغ گرم نیز با هدف کمک به تنظیم بازار این محصول به استان‌های البرز و تهران ارسال شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به میزان جوجه‌ریزی‌های انجام شده در مرغداری‌های استان، قطعا هیچگونه کمبودی از نظر گوشت مرغ در ایام پایانی سال برای بازار قزوین نخواهیم داشت بلکه با مازاد تولید نیز روبه رو خواهیم بود و می‌توانیم بخشی از نیاز استان‌های مجاور را نیز تامین کنیم.

کد خبر: ۱۳۲٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha