۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
ورود سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به زنجان با تکمیل زیر ساختها محقق می شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

ورود سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به زنجان با تکمیل زیر ساختها محقق می شود

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: با تکمیل زیرساخت‌ها ورود سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به زنجان محقق می شود و باید به این مهم در استان ویژه توجه شود.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان تقویت تجارت خارجی را جزو برنامه های مهم خود قرار داده است، گفت: تسهیل گری در حوزه تجارت و فعالیت‌های اقتصادی از رسالت‌های این اتاق است.

وی با بیان اینکه راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی از اقدامات اتاق بازرگانی زنجان اسـت، ابراز داشت: این تالار در وب سایت اتاق زنجان با عنوان «تالار تهاتر» راه اندازی شده است که در آن موقعیت کاری صادرکنندگان و واردکنندگان را در حوزه های تجاری به یکدیگر معرفی می کند و این بسیار مهم است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان به ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی زنجان و لزوم بهره‌گیری از آن تاکید کرد و گفت: زنجان در حوزه معدن نیز دارای ظرفیت های مطلوبی است.

یگانه فرد تاکید کرد: در حوزه معدن باید بیشتر از این فعالیت شود و با تعامل هیات ها، ظرفیت فوق بیشتر قابل استفاده خواهد بود.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی زنجان که به تصویب رسیده فرصت مهمی برای توسعه استان است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها ورود سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به استان زنجان محقق می شود و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی باعث ورود تکنولوژی و فناوری نوین، اشتغال‌زایی و افزایش صادرات در استان می شود و در این میان باید برای تحقق این مهم تلاش کرد.

کد خبر: ۱۳۲٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha