۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
توسعه سواحل مکران با اعتبار قطره چکانی امکانپذیر نیست
نماینده مردم چابهار در مجلس:

توسعه سواحل مکران با اعتبار قطره چکانی امکانپذیر نیست

چابهار - سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه سواحل مکران با اعتبارات قطره چکانی امکان پذیر نیست و باید اعتبارات اختصاص یافته افزایش پیدا کند.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در سال جاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان به توسعه سواحل مکران در استان هرمزگان وسیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده که ۴۰۰ میلیارد تومان سهم این استان بوده است.
وی ادامه داد: برای اجرای پروژه های مختلف در سواحل مکران در محدوده جغرافیایی سیستان و بلوچستان نیاز به اعتبارات بیشتری داریم که پیشنهاد دادیم تا افزایش ۹۰درصدی اعتبارات در نظر گرفته شود.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات قطره چکانی راهگشا نیست، افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه سواحل مکران هنوز آنچه که انتظار می رفت در سواحل مکران رقم نخورده است.

وی تصریح کرد: دوری از مرکز سبب شده تا با وجود ظرفیتهای فراوان، این منطقه به عنوان منطقه کم بر خوردار و توسعه نیافته شناخته شود.

سعیدی گفت:سواحل مکران به واسطه خلیج خورها و موقعیت جغرافیایی موقعیت مناسبی برای ایجاد بنادر بزرگ دارد و مزیت تجاری مناسبی برای خشکی های کشورهای اورسیا در این منطقه فراهم است.
کد خبر: ۱۳۲٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha