۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
ورود کمیسیون عمران به موضوع عدم تعلیق بازپرداخت تسهیلات مسکن
عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

ورود کمیسیون عمران به موضوع عدم تعلیق بازپرداخت تسهیلات مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه عدم تعلیق باز پرداخت اقساط تسهیلات مسکن ضد اقتصاد خانواده است، گفت: متولیان این حوزه از جمله بانک مرکزی، وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن باید هر چه سریع تر نسبت به تعلیق بازپرداخت اقساط وام مسکن اقدام کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجید کیان پور عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از عدم تعلیق باز پرداخت اقساط تسهیلات مسکن، گفت: اخیرا بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد که بازپرداخت اقساط تسهیلات مشاغل تولیدی به مدت سه ماه تعلیق می شود، اما متأسفانه در این بخشنامه تسهیلات مسکن مشمول تعلیق سه ماهه اقساط نشده است.

مردم به دلیل تعطیلی مشاغل به دلیل شیوع بیماری کرونا، با مشکلات اقتصادی شدیدی روبه رو هستند

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی مردم به دلیل تعطیلی مشاغل به دلیل شیوع بیماری کرونا، با مشکلات اقتصادی شدیدی روبه رو هستند، حال این سوال پیش می آید که مردم از کدام محل درآمدی باید اقساط وام مسکن را پرداخت کنند.

عدم تعلیق اقساط تسهیلات مسکن جمعیت کثیری را تحت تأثیر قرار می دهد

وی گفت: در شرایط کنونی شاهدیم که به دلیل شیوع کرونا، بسیاری از کشورها، بازپرداخت تسهیلات مسکن را تعلیق کرده اند، زیرا وام مسکن دربرگیری بسیاری در جامعه دارد، یعنی آنکه خانواده های بسیاری از این تسهیلات برای تأمین مسکن استفاده کرده اند، بنابر این عدم تعلیق بازپرداخت تسهیلات مسکن جمعیت کثیری از جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه عدم تعلیق باز پرداخت اقساط تسهیلات مسکن ضد اقتصاد خانواده است، افزود: متولیان این حوزه از جمله بانک مرکزی، وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن باید هر چه سریع تر نسبت به تعلیق بازپرداخت اقساط وام مسکن اقدام کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، از ورود این کمیسیون به موضوع عدم تعلیق بازپرداخت اقساط تسهیلات مسکن خبر داد و گفت: قطعا این مسئله در نشست آتی این کمیسیون با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۳٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha