۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
صدور مجوز فعالیت واحدهای صنعتی اردبیل با رعایت ضوابط زیست محیطی
معاون استاندار اردبیل مطرح کرد:

صدور مجوز فعالیت واحدهای صنعتی اردبیل با رعایت ضوابط زیست محیطی

اردبیل - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: صدور مجوز به واحد های صنعتی، تولیدی و معدنی باید با توجه به ضوابط زیست محیطی انجام شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فرزاد قلندری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون استانی ماده ۱۱ هوای پاک در محل استانداری اردبیل گفت: صدور مجوز به واحد های صنعتی، تولیدی و معدنی باید با اقدام هماهنگ و یکپارچه همه دستگاه های مسئول و توجه به لازمه های زیست محیطی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: ایرادهای مربوط به مواد قانونی هوای پاک در کارگاه های فعال با ضرورت توجه به اصول حفظ محیط زیست و در عین حال رفع موانع تولید و رونق اشتغال برطرف شود.

 قلندری ادامه داد: نباید از هیچ یک از این دو اصل غافل شویم چرا که هر کدام در دراز مدت خسارت جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

وی استفاده از تکنولوژی روز در کاهش آلایندگی ها و حفظ هوای پاک را متذکر شد و گفت: ملاک صدور رای کمیسیون، اعلام نظر زیست محیطی دستگاه های ذی ربط خواهد بود.

 قلندری اظهار کرد : پرونده ها باید بعد از تکمیل و سیر مراحل اداری و درج همه اوراق و محتویات، فقط برای صدور رای و اعلام نظر به این کمیسیون ارجاع تا در بررسی آن تسریع شود.

کد خبر: ۱۳٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha