۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
۱۱ واحد تولیدی و صنعتی در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس سازمان صمت قزوین:

۱۱ واحد تولیدی و صنعتی در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر ۱۱ واحد تولیدی و صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت قزوین، عزیزاله افضلی اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک با حجم سرمایه گذاری دو هزار ۷۹۰ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۴۷۸ نفری در استان با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: از ۱۱ پروژه قابل افتتاح، پنج پروژ در شهرستان قزوین، سه پروژه شهرستان آبیک، دو پروژه در شهرستان تاکستان و یک پروژه در شهرستان بوئین زهرا افتتاح می شود.

افضلی گفت: بخش‌ خصوصی حضور مطلوبی در روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان داشته و این حضور منتهی به افزایش تولید و اشتغال در دهه مبارک فجر شده است.

وی همچنین عنوان کرد: تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، دیدار با خانواده معظم شهدای صنعت، معدن و اصناف استان از جمله برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در دهه مبارک فجر امسال است.

کد خبر: ۱۳۱٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha