۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
۵۰ درصد راهداران قزوین در حالت آماده باش قرار دارند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین:

۵۰ درصد راهداران قزوین در حالت آماده باش قرار دارند

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۵۰ درصد نیروهای راهدار استان با توجه به پیش بینی فعالیت یک سامانه بارشی در سطح منطقه، در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، جواد حق لطفی اظهار داشت: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر فعالیت یک سامانه بارشی از بعداز ظهر، نیروهای راهدار در سطح راه های اصلی، فرعی و به خصوص گردنه ها و ارتفاعات مستقر شده تا ضمن بازگشایی معابر برفی، تردد خودروها را در راه های ارتباطی فراهم آورند.

وی ادامه داد: با توجه به وزش باد پیش بینی شده، احتمال کولاک در ارتفاعات و گردنه ها نیز وجود دارد و به همین خاطر از رانندگان و شهروندان درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

حق لطفی تاکید کرد:به رانندگانی که قصد عبور از راه های ارتباطی و گردنه های استان قزوین را دارند توصیه می شود تا ضمن اطمینان از سلامت فنی خودرو، زنجیر چرخ و توشه غذایی نیز به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: رانندگان همچنین از سالم بودن بخاری و برف پاک کن های خودرو اطمینان حاصل کنند و در طول مسیر نیز به توصیه راهداران و پلیس راه مستقر در سطح جاده ها عمل نمایند.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، سامانه بارشی از بعدازظهر امروز تا اواخر شب فعالیت خود را در سطح استان قزوین آغاز خواهد کرد که پیامد آن بارش باران و برف است.

کد خبر: ۱۳۱٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha