۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
افتتاح واحد نمونه پرورش بوقلمون گوشتی در تیران و کرون
با حضور استاندار اصفهان انجام شد؛

افتتاح واحد نمونه پرورش بوقلمون گوشتی در تیران و کرون

اصفهان -واحد نمونه پرورش بوقلمون گوشتی با حضور استاندار اصفهان در تیران وکرون افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، واحد نمونه پرورش بوقلمون گوشتی با حضور استاندار اصفهان در تیران وکرون افتتاح شد.

استاندار اصفهان در سفر درون استانی خود به شهرستان تیران و کرون در مراسم افتتاح این واحد پرورش بوقلمون اظهار کرد: کار و تلاش در این ایام سخت تحریم و مبارزه نفس گیر اقتصادی مجاهدت است.

سیدرضا مرتضوی افزود: مردم این منطقه از دوره های گذشته خوش درخشیدند و در همه عرصه‌های خطیر دفاع از نظام همواره در قله های خدمت قرار داشتند.

وی با بیان اینکه مردم استان اصفهان از جمله تیران باز هم در این عرصه اقتصادی خطیر، خدمت به کشور را رها نکردند، بیان کرد: در حوزه امنیت غذایی باید فکری برای تامین مایحتاج مردم داشته باشیم و بر این اساس از عزیزانی که در این راه قدم برمی دارند باید حمایت کنیم چون اینکه بر سر سفره غذایی مردم چه نوع غذایی گذاشته شود، بسیار مهم است.

مرتضوی تاکید کرد: مدیر این شرکت برای ساخت، تکمیل و راه اندازی این واحد بوقلمون گوشتی ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده است که به عدد روز چندین برابر می شود اما تنها از یک میلیارد تسهیلات دولتی استفاده کردند که بسیار کار ویژه ای است.

وی با بیان اینکه این فرد با پذیرش ریسک، سرمایه خود را وارد این کار کرده است که کمتر کسی در این زمینه با جسارت خطر می کند، گفت: این نوع فداکاری ها وظیفه ما را مضاعف می کند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: وقتی یک نفر با سرمایه گذاری شخصی خود، چنین شغلی در یک منطقه ایجاد می کند هزاران آسیب ناشی از بیکاری را از زندگی خود و مردم منطقه دور می کند که این نوع فعالیت ها نیازمند حمایت ویژه است.

کد خبر: ۱۳۱٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha