۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
تلاش مافیای بورس برای خارج کردن سهام‌ ارزشمند از دست مردم
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تلاش مافیای بورس برای خارج کردن سهام‌ ارزشمند از دست مردم

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور، بسته بودن نمادهای باارزش را مطالبه جدی بیان کرد و گفت: مافیا در تلاش هستند تا سهام‌های ارزشمند را از دست مردم خارج کنند.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه همچنان در حال پیگیری واریز بخشی از سودهای باقیمانده سهام عدالت هستیم، گفت: در حال پیگیری این مسئله هستیم و هنوز زمان دقیقی برای آن مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه سجام برای ثبت شماره شبا واریز سود سهام عدالت فعلا بسته است، گفت: با ثبت شماره شبا افرادی که سود را دریافت نکردند، واریز می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سامانه سجام برای سپرده گذاری بسته است و پیگیر آن هستیم که تا پایان سال این سامانه بازگشایی شود.

توکلی یادآور شد: در جلسه با وزارت اقتصاد مقرر شد نسبت به زمان واریز سود سهام عدالت برنامه ریزی شود و مشغول آمارگیری افرادی هستیم که سودشان را دریافت نکردند و یا بخشی از سود آن ها واریز شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره فروش سهام عدالت گفت: درخواست و مطالبه جدی ما این است که نمادی باز نشود زیرا برخی مافیا تلاش می کنند سهام های ارزشمند را از دست مردم خارج کنند.

کد خبر: ۱۳۱٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha