۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
 شهرک صنعتی پروپیلن شهر ایلام تعیین تکلیف شود
استاندار ایلام:

شهرک صنعتی پروپیلن شهر ایلام تعیین تکلیف شود

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی در استان گفت: شهرک صنعتی پروپیلن شهر ایلام باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با اشاره به نقش و اهمیت سرمایه‌گذاری در توسعه و ایجاد اشتغال زایی، تصریح کرد: امروز مهمترین موضوع ما در استان بحث سرمایه گذاری است و در این راستا باید تمامی ظرفیت های استان را فعال کنیم تا با استفاده از منابع موجود زنجیره‌ی ارزش افزوده تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های سرمایه گذاری در استان ایجاد شده است خواستار تسهیل در جذب سرمایه گذاران شد و گفت: ایلام به مثل یک گنجینه دست نخورده است و این استان به رغم اینکه بصورت یک کریدور مرزی شکل گرفته اما معادن و ذخائر عظیمی در آن وجود دارد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به شهرک صنعتی پروپیلن شهر ایلام گفت: بیش از ۱۸ سال است که این ناحیه صنعتی شروع بکار کرده ولی نتیجه نگرفته است و بعد از آن هم حکم خورده و خلع ید شده است.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که ۹۲ کارخانه در شهرک صنعتی باید ایجاد شود گفت: در این زمینه و در مجموع بیش از چهار هزار نفر اشتغال در استان به صورت مستقیم ایجاد می شود.

وی در ادامه با عنوان این خبر که کارگروه بررسی مکان شهرک و ناحیه صنعتی دو ایلام تشکیل شده است گفت: متولیان امر ظرف ۱۰ روز نظر کارشناسی خود را ارائه دهند که آیا زمین فعلی که واگذار شده است برای ناحیه صنعتی بماند و یا به منابع طبیعی واگذار شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که زیرساخت شهرک صنعتی از جیب مردم و بیت المال هزینه شده است و اگر واحدی فعال نیست باید به دنبال انتقال آن به فردی باشیم که کننده کار است و نباید حق مردم را فدا کنیم اضافه کرد: ظرف یک هفته راستی آزمایی شود که در این زمینه چند واحد فعال واقعی و چند واحد غیر فعال هستند و نحوه ی تعیین تکلیف به چه صورت خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۱٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha