۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
آماده توسعه همکاری‌های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

آماده توسعه همکاری‌های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: آماده‌ایم همکاری‌های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران را بیش از پیش توسعه دهیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در نشست مشترک با پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، افزود: آماده‌ایم تا در حوزه‌های مختلف همیار مطمئنی برای دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای باشیم.

وی با بیان اینکه، حوزه سلامت در اولویت اقدامات حمایتی بانک رفاه کارگران قرار دارد، افزود: حمایت از حوزه سلامت رویکرد اساسی بانک رفاه از گذشته تاکنون بوده است و این رویکرد پیش از همه‌گیری کرونا نیز وجود داشته است.

للـه‌گانی با بیان اینکه مدل حمایت بانک رفاه از حوزه سلامت متفاوت و بی‌نظیر است، از ارائه خدمات حمایتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یکی از مهم‌ترین این تفاوت‌ها نام برد و گفت: سعی کرده‌ایم اقدامات بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی را به سمت بخش سلامت سوق دهیم و این مهم در تمامی شرکت‌ها و هلدینگ‌ های تابعه بانک نیز اجرایی شده و در حال اجرا است.

به گفته وی، اهداء کمک‌های بلاعوض به دانشگاه‌های علوم پزشکی، مشارکت در ساخت خوابگاه‌های دانشجویی، خرید آمبولانس برای تعدادی از بیمارستان‌ها، پرداخت تسهیلات به کادر درمان کشور، خرید اوراق اراد برای تامین مالی سازمان بیمه سلامت، مشارکت در تجهیز تعداد زیادی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور، ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و ... برخی از اقدامات حمایتی سال‌های اخیر بانک رفاه کارگران در حوزه سلامت بوده است که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اجرایی شده است.

للـه‌گانی در پایان به برخی از اقدامات حمایتی بانک رفاه کارگران در زمینه ساخت بیمارستان در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یکی از مجهزترین بیمارستان‌های کشور با حمایت مالی بانک رفاه در شهرستان زاهدان در حال ساخت است. همچنین بیمارستان‌ ۱۰۰۰ تختخوابی شهدای تجریش با حمایت ۳۰۰ میلیارد تومانی، بیمارستان بندرعباس با حمایت ۲۰۰ میلیارد تومانی، بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد با حمایت ۳۰ میلیارد تومانی و... از دیگر بیمارستان‌های هستند که با مشارکت مالی بانک رفاه کارگران در حال ساخت هستند.

پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این نشست گفت: بانک رفاه کارگران از گذشته تاکنون، همواره پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیشبرد امور بوده است و قدردان این حمایت‌های بانک هستیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران آمادگی دارد تا همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران را بیش از پیش توسعه دهد.

پازوکی با بیان اینکه، توسعه همکاری‌های متقابل دانشگاه علوم پزشکی ایران و بانک رفاه کارگران، بهره‌وری ارائه خدمات سلامت را ارتقاء خواهد بخشید، خاطرنشان ساخت: در نهایت مردم شریف ایران اسلامی هستند که از منافع توسعه این همکاری‌ها، بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر: ۱۳۱٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha