۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
یک میلیون و ۹۵۷ عدد ماسک بین داروخانه ها و مراکز درمانی استان توزیع شد
مدیر عامل شرکت تعاونی داروسازان استان زنجان:

یک میلیون و ۹۵۷ عدد ماسک بین داروخانه ها و مراکز درمانی استان توزیع شد

زنجان-مدیر عامل شرکت تعاونی داروسازان استان زنجان گفت: یک میلیون و ۹۵۷ عدد ماسک و ۲۲۷ عدد ژل ضدعفونی کننده در حجم و وزن متفاوت با پایه الکلی از زمان شیوع ویروس کرونا توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر آیت‌اللهی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به  توزیع ۷۶۳ کارتن بسته‌های بسته‌ای ۱۰۰ عددی دستکش نایلونی طی مدت زمان شیوع کرونا، گفت:  ۲ میلیون جفت دستکش لاتکس هم طی این مدت البته با حکم دادستانی توزیع شده است. 

وی افزود: ۹۰ درصد ماسک‌های مورد نیاز داروخانه‌ها و مراکز درمانی را تامین می‌کنیم و در همه نقاط استان توانستیم اقلام بهداشتی را توزیع کنیم و در این زمینه به هیچ عنوان تبعیضی نداشتیم.

وی تعداد داروخانه‌های همکار با این شرکت تعاونی را  ۱۲۰ واحد عنوان کرد و افزود: طی این مدت شرکت اقدام به تامین ۶۷ تن الکل ۷۰ درصد کرده که ۵۰ تن آن توزیع شده است.

آیت اللهی با بیان اینکه توزیع اقلام حفاظتی در این بازه زمانی برای این شرکت تکلیف شده است، افزود: تلاش این شرکت در تامین اقلام بهداشتی و حفاظتی علاوه بر مردم شهرها، مردم روستاها هم را شامل می‌شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی داروسازان استان زنجان گفت: تاکنون ۲ میلیون ۴۵ هزار جفت از این دستکش‌ها نیز عمدتا در بین دارخانه‌ها٬ بانک‌ها٬ سازمان‌هایی که از طریق استانداری معرفی شدند و بخش کوچکی نیز در بین مراکز درمانی توزیع شده است.

آیت‌الهی افزود: در خصوص تامین ماسک و دستکش مورد نیاز هنوز در سطح کشور مشکل وجود دارد و در این راستا پیگیر تامین نیاز استان هستیم در تلاش هستیم کمبودها را در این حوزه به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: در تامین ماسک و دستکش مورد نیاز هنوز هم مشکلاتی وجود دارد و مشکلات ماسک جهانی است و همه کشورها در تامین آن مشکل دارند.

کد خبر: ۱۳٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha