۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
 برخورد با مفسدان اقتصادی مقطعی نیست
سخنگوی قوه قضاییه:

برخورد با مفسدان اقتصادی مقطعی نیست

خدائیان، سخنگوی قوه قضائیه گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی مقطعی نیست و برخورد با مفسدان با کمک مراکز دیگر از جمله دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطان با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش بازار، ذبیح اله خدائیان سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به خبرنگاری درباره چگونگی مبارزه با مفسدان افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار قوه قضائیه بوده و هست و در این دوره نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

وی گفت: پرونده‌های متعددی در مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی و همچنین در استان‌ها در دست رسیدگی داریم که تعدادی از این پرونده‌ها رسیدگی نهایی و برای آنها حکم صادر شده و تعدادی نیز در دست رسیدگی است.

وی افزود: اخیرا نیز دادگاه یک پرونده مهمی به صورت علنی برگزار شد که از جمله آن می‌توانیم به پرونده متهمان کروز اشاره کرد که ۱۸ نفر در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی گفت: همچنین متهمان پرونده شهرداری سابق لواسانات که در این پرونده نیز ۵۱ نفر تحت تعقیب هستند که جلسات رسیدگی به این پرونده به صورت علنی برگزار می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: همچنین پرونده شهرداری شهریار با ۳۶ متهم به صورت علنی در حال برگزاری است و همچین پرونده‌های دیگری نیز مشابه به آن در دست رسیدگی داریم.

خدائیان گفت: بحث برخورد با مفاسد به صورت مقطعی نیست و به صورت مستمر در جریان است و برخورد با آن‌ها با کمک مراکز دیگر از جمله دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطان با جدیت پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۱۳۱٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha