۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
۲۵ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان سمنان خلع ید شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۲۵ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان سمنان خلع ید شد

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۰خلع ید شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی سمنان، حسن آل بویه با بیان اینکه ۲۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۰خلع ید شده است، تاکید کرد: این میزان اراضی خلع ید شده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۵۰ فقره قرارداد بود.

وی تصریح کرد: قراردادهای خلع ید شهرک‌ها و نواحی صنعتی متعلق به کسانی است که به تعهدات خود برای ساخت و ساز صنعتی عمل نکردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اضافه کرد: خلع ید اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن، ۱۵۰ درصد افزایش داشت.

آل بویه با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سال گذشته ۱۰ هکتار اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۲۰ فقره قرارداد خلع ید شد، تاکید کرد: خلع ید این اراضی و آزادسازی زمین‌های بلاتکلیف فرصت مناسب برای تولیدکنندگان واقعی در راستای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان ایجاد می‌کند.

کد خبر: ۱۳۱٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha