۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
تامین برق واحدهای فولادی آذربایجان شرقی پیگیری می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

تامین برق واحدهای فولادی آذربایجان شرقی پیگیری می‌شود

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر رفع موانع و چالش‌های پیش روی حوزه فولاد گفت: در تعامل جدی با مقام‌های ملی و استانی مساله تامین برق مورد نیاز این صنعت پیگیری خواهد شد.

به گزارش بازار، صابر پرنیان روز دوشنبه در دیدار با اعضای انجمن فولاد آذربایجان شرقی، سرمایه گذاری در زیر ساخت‌های صنعت برق به منظور افزایش ظرفیت و تامین انرژی صنایع استان را ضروری دانست و اظهار کرد: صنایع فولادی استان در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته است و باید با اقدامات حمایتی و به همت بخش خصوصی در جهت تحرک بخشی و ارتقاء هر چه بیشتر این صنعت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تکمیل زنجیره‌ تامین و ارزش در صنعت فولاد جزو مهمترین برنامه‌های صمت استان است، افزود: تمهیدات لازم در راستای آماده سازی بسترها فراهم شده است و با فعال شدن معادن کوچک و استفاده از ظرفیت معادن استان‌های همجوار هم می توانیم بخشی از مواد اولیه مورد نیاز واحدهای فولادی را تامین کنیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر احصاء دقیق مسائل حوزه فولاد به منظور بررسی در نشست‌های مشترک آتی با مدیران وزارت صمت و مسئولان استانی و همچنین ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده در جهت توسعه‌ هرچه بیشتر صنایع فولادی استان تاکید کرد.

کد خبر: ۱۳۱٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha