۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
تضمین کاخ سفید برای دائمی بودن رفع تحریم‌ها الزامی برای بازگشت به میز برجام است
نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس:

تضمین کاخ سفید برای دائمی بودن رفع تحریم‌ها الزامی برای بازگشت به میز برجام است

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس اعتقاد دارد کاخ سفید باید تضمین دهد در صورت تغییر دولت این کشور، دولت جدیدی که روی کار می آید مجددا نقض عهد نکند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ‌سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در خصوص شرایط بازگشت احتمالی آمریکا بر سر میز مذاکرات هسته ای، گفت: ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری ترامپ با خروج از برنامه اقدام مشترک دو خطاری راهبردی انجام داد.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ابتدا توافق برجام را نقض کرد که موجب شد جایگاه این کشور در اذهان عمومی دنیا به عنوان یک نقض کننده تعهدات بین المللی متزلزل شود؛ همچنین آمریکایی ها با این اقدام قطعنامه ٢٢٣١ سازمان ملل را هم نقض کردند زیرا توافق هسته ای در ذیل این مهم حاصل شده بود.

وی با اشاره به اینکه امروزه آمریکایی ها نمی توانند با فرافکنی و سیاه نمایی علیه فعالیت هسته ای ایران زمین بازی را عوض کنند، ادامه داد: در واقع تنها راه بازگشت این کشور به پای میز مذاکرات مبتنی بر برچیده شدن تمامی تحریم ها و عمل به تعهدات عقب افتاده برجامی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه راستی آزمایی رفع تحریم ها از سوی جمهوری اسلامی از دیگر مباحثی است که مذاکره کنندگان ایرانی در وین بر آن تاکید دارند، افزود: بر این اساس مقامات کاخ سفید باید از خودشان اراده جدی نشان داده و اقدام عملی انجام دهند.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان یادآور می شود کاخ سفید باید تضمین دهد در صورت تغییر دولت این کشور، دولت جدیدی که روی کار می آید مجددا نقض عهد نکند.

کد خبر: ۱۳۱٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha