۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کارخانه «نازکام‌»دره شهر با ۱۰۰ کارگر در آستانه تعطیلی قرار دارد
مدیر کارخانه نازکام:

کارخانه «نازکام‌»دره شهر با ۱۰۰ کارگر در آستانه تعطیلی قرار دارد

ایلام- رشنو، مدیر کارخانه نازکام شهرستان دره شهر با اشاره مشکلات این واحد تولیدی، گفت: کارخانه «نازکام‌»دره شهر با ۱۰۰ کارگر در آستانه تعطیلی قرار دارد.

امین رشنو در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از تولیدهای فعال و موفق استان که علاوه بر کمک به توسعه اقتصادی دره شهر توانسته اشتغالزایی خوبی انجام دهد کارخانه تولید بیسکویت نازکام این شهرستان است.

وی گفت: واحد تولیدی که با هزاران مشقت و مشکلات عدیده توانسته سرپا بایستد هم اکنون با ۱۰۰ کارگر که نیمی از آنها مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند به دلیل نبود مواد اولیه و عدم همکاری در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

مدیر کارخانه نازکام با اشاره به اینکه دیگر از وضعیت عجیبی که برای ما پیش آمده کلافه شده ایم، بیان کرد: بر اساس قانون باید مواد اولیه را از طریق ثبت در سامانه تهیه کنیم که عملاً سرکاری و ناموجود است، از آن سمت نیز اگر از بازار آزاد بخریم، قاچاق محسوب می شود.

رشنو اضافه کرد: واقعاً نمی دانیم به چه کسی پناه ببریم، الآن ۸ روز است که کارخانه به دلیل نبود آرد تعطیل شده و هر روز ضرر می دهیم.

وی بیان کرد: همچنین خط دوم تولیدمان با ظرفیت اشتغالزایی ۱۵۰ نیروی جدید نیز به دلیل نبود مواد اولیه کاملاً غیر فعال شده است.

مصوبات اجرایی نمی شود
مدیر کارخانه نازکام دره شهر بیان کرد: ماه قبل در جلسه رفع موانع تولید قرار بود ۵۰۰ تن آرد به کارخانجات بیسکویت استان از منابع داخلی تخصیص یابد اما فقط یک مرحله اختصاص یافت و این نیز مانند وعده های پیشین سرکاری بود.

وی گفت: متأسفانه مسئولان حتی به مصوبه خودشان نیز عمل نمی کنند و زجرش را سرمایه گذار باید بکشد.

رشنو اضافه کرد: چه کسی باید در این استان جوابگو باشد، روزانه دهها میلیون ضرر می دهیم اما کسی حاضر به پیگیری نیست.

مدیر کارخانه نازکام تصریح کرد: با هزینه شخصی ده ها نفر از اقشار آسیب پذیر شهرستان در این واحد تولیدی بکارگیری شده و متاسفانه الان باید شاهد نابودی سرمایه و بیکاری آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه عدم حمایت باعث شده سرمایه گذاران از شهرستانهای استان بخصوص دره شهر فراری باشند، بیان کرد: از نماینده حوزه جنوب، استاندار و دادستان استمداد می طلبیم پیگیر مشکلات این واحدتولیدی باشند.

کد خبر: ۱۳۱٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha