۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۷
مهار وضع کشور در گرو بهبود عملکرد اقتصادی دولت
نماینده مردم بوکان در مجلس مطرح کرد

مهار وضع کشور در گرو بهبود عملکرد اقتصادی دولت

وقتی دولت و مجلس در کنار هم قرار گیرند، بسیاری از مسائل که پیش از این خود منتقد آن بودند بهتر و راحت‌تر حل می‌شود. زیرا مهار وضع کشور با بهبود عملکرد اقتصادی دولت و تولید نمود پیدا می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، انور حبیب‌زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم با همه توان از مدیران عملگرا و توانمند حمایت می‌کند گفت: مجلس شورای اسلامی این راهبرد را در دستور کار جدی خود قرار داده و از مدیرانی که توانسته‌اند در زمان تحریم و یا حتی بعد از آن گام‌های بزرگی برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بردارند، حمایت می‌کند.

حبیب‌زاده در این‌باره افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، همه کسانی که در عرصه سازندگی کشور و رونق اقتصادی حضوری فعال دارند و با مشکلات کشور آشنا هستند، باید برنامه‌ریزی و سیاست گذاری درستی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و در صورت توافق در مذاکرات، گام‌های مثبت و قابل توجهی در جهت منافع کشور و مردم بردارند.

او عنوان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و همچنین بحران کرونا کشور با مشکلات بسیاری مواجه شد، اما دولت توانست با مدیریت‌ و تدبیر درست اقدامات قابل توجهی را به منظور رفع مشکلات اساسی و نیازهای مردم بردارد که امیدواریم در سال‌های آتی هم شاهد اقدامات موثر در بخش مربوط به نظارت بر عملکرد مدیران باشیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه نباید نقش دلال‌ها را در بر هم زدن بازار کالاهای اساسی در کشور نادیده گرفت، گفت: دلالی کاذب، دلیل اصلی افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها است اما درصورت نظارت صحیح به روند تولید، توزیع و مصرف، می‌توان دست دلالان و سودجویان را در کشور کوتاه کرد.

حبیب‌زاده خاطر نشان کرد: وقتی دولت و مجلس در کنار هم قرار گیرند، بسیاری از مسائل که پیش از این خود منتقد آن بودند بهتر و راحت‌تر حل می‌شود. زیرا مهار وضع کشور با بهبود عملکرد اقتصادی دولت و تولید نمود پیدا می‌کند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احیای مذاکرات هسته‌ای گفت: امیدواریم بعد از توافق برجام، کشور به جایی برسد که مسائل و مشکلات پیرامونی و مسائل اقتصادی تا حدودی کاهش یابد.

کد خبر: ۱۳۱٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha