۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
نیمی از مهمانپذیرهای شهر همدان تعطیل است
رئیس صنف مهمانپذیر استان همدان:

نیمی از مهمانپذیرهای شهر همدان تعطیل است

همدان - نصیری مطلق، رئیس صنف مهمانپذیر استان همدان با بیان اینکه متاسفانه فعالیت در این صنف دیگر توجیه اقتصادی ندارد، اظهار کرد: ۵۰ درصد مهمانپذیرها در همدان تعطیل شده‌اند و کار نمی کنند.

ولی نصیری مطلق در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تمامی مهمانپذیرها در همدان در مرکز شهر قرار دارند، عنوان کرد: ما در این محدوده طرح ترافیکی را داریم و این موضوع باعث شده که مهمان ها و مسافران ما یا جریمه شوند یا به سبب نبود پارکینگ دچار مشکلاتی شوند.

وی با گلایه مندی از رها شدن طرح های خاص از سوی شورای شهر همدان گفت: 50 درصد پارکینگ های شهر همدان در پیاده راه اکباتان هستند اما همگی تعطیل هستند در حالی که ما برای جذب گردشگران نیازمند پارکینگ های شبانه روزی در مرکز شهر همدان به ویژه خیابان اکباتان هستیم.

رئیس صنف مهمانپذیر استان همدان ضمن ابراز تاسف از وضعیت فعالیت در این حرفه مطرح کرد: اجازه تردد ماشین های مسافرین از پیاده راه اکباتان را نمی دهند اما ماشین های حمل مرغ و دیگر خودروها همواره در حال عبور و مرور از این پیاده راه هستند.

نصیری مطلق با بیان اینکه اکثر مهمانپذیرها نیازمند تعمیرات و بازسازی هستند اما به سبب قرارگیری در بافت میراث فرهنگی و مرکز شهر امکان اجرای این روند را ندارند، گفت: مهمانپذیرها افراد ضعیف را برای اقامت پوشش می‌دهند بدین ترتیب باید به این مراکز و اقامتگاه ها توجه شود تا بتوان سفرهای ارزان قیمت را برای مسافرین مهیّا کرد.

رئیس صنف مهمانپذیر استان همدان با تصریح بر اینکه متاسفانه این صنف دیگر توجیه اقتصادی ندارد، اظهار کرد: ۵۰ درصد مهمانپذیرها در همدان تعطیل شده‌اند و کار نمی کنند.

کد خبر: ۱۳۱٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha