طرحی جدید برای کمک به ترمیم قدرت خرید مردم
اتاق اصناف ایران اعلام کرد

طرحی جدید برای کمک به ترمیم قدرت خرید مردم

زیرساختی جدید برای حمایت واحدهای صنفی از سرپرستان خانوار ایجاد شد.

به گزارش بازار، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به موجب ضرورت حمایت از سرپرستان خانوار دریافت کننده یارانه و مشارکت واحدهای صنفی در این امر، از این پس خواربار فروشان، سوپرمارکت ها، فروشندگان گوشت، مرغ و مواد پروتئینی، لبنیات، و مواد غذایی می‌توانند شرایط استفاده سرپرستان خانوار از حساب یارانه‌شان را فراهم کنند.

به موجب این طرح و بر اساس تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در حمایت از خانوارها و حمایت هوشمند و کمک به ترمیم قدرت خرید ایشان، تمهیدات لازم به منظور مشارکت هرچه بیشتر واحدهای صنفی هدف (از جمله خواربار فروشی، سوپرمارکت ها، فروشندگان گوشت، مرغ و مواد پروتئینی، لبنیات، مواد غذایی) برای تکمیل اطلاعات دستگاه پوز آن ها در سامانه ایرانیان اصناف به عمل آمده است.

این واحدهای صنفی می توانند اطلاعات دستگاه کارتخوان در اختیار خود را با مراجعه به اتحادیه ذی ربط تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه سال جاری در سامانه ایرانیان اصناف ثبت کنند.

ضمنا در این مرحله، تطابق مشخصات مالک پایانه فروش (پوز) و صاحب حساب بانکی با دارنده پروانه کسب، الزامی نبوده و ثبت مشخصات پوزها در سامانه صرفا به معنای پذیریش پایانه فروش اعلامی به عنوان پایانه فروش مورد تایید دارنده واحد صنفی است و مشتریان امکان خرید از حساب یارانه خود را از آن دستگاه پوز خواهند داشت.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha