۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
تماشای رایگان فیلم و سریال در اپلیکیشن اندرویدی Cinema HD
تازه های فناوری؛

تماشای رایگان فیلم و سریال در اپلیکیشن اندرویدی Cinema HD

اگر از جمله هواداران سفت و سخت سینما هستید، خبر خوش اینکه می توانید با دانلود رایگان اپلیکیشن اندرویدی Cinema HD، بی وقفه به تماشای رایگان فیلم و سریال بنشینید.

به گزارش بازار، اگر از جمله هواداران سفت و سخت سینما هستید، خبر خوش اینکه می توانید با دانلود رایگالن اپلیکیشن اندرویدی Cinema HD، بی وقفه به تماشای رایگان فیلم و سریال بنشینید.

برای سادگی و در دسترس بودن بیشتر این اپلیکیشن، تمامی کاربران گوشی های اندرویدی می توانند این اپلیکیشن را مستقیما بر روی موبایل، دستگاه های Firestick و تلویزیون های اندرویدی خود نصب کنند.

نسخه فعلی این اپلیکیشن، شماره v۲.۴.۰ می باشد و همچنین با نام Cinema HD v۲ نیز شناخته می شود. اگر هم پیشتر این اپلیکیشن را روی گوشی یا سایر دستگاه های اندرویدی خود نصب کرده اید، نسبت به آپدیت آن و استفاده از به روزترین نسخه آن استفاده کنید که دارای رابط کاربری بسیار زیباتر بوده و همچنین با برطرف شدن بسیاری از باگ های پیشین، در اکثر دستگاه های موجود به خوبی کار می کند.

Cinema HD یکی از اپلیکیشن های فوق العاده پرطرفدار برای تماشای فیلم است و به کاربران امکان جستجوی نمایش ها و فیلم های مختلف را می دهد. به گفته توسعه دهندگان این اپلیکیشن، Cinema HD در حقیقت هیچ محتوایی از فیلم ها یا نمایش ها را در سرورهای خود ذخیره نمی کند و تنها به کاربران کمک می کند تا لینک ها را از وب مرور کنند.

اما در ادامه، نحوه دانلود و نصب Cinema HD apk و نصب آن بر روی دستگاه های مختلف را بررسی خواهیم کرد. می‌توانید این اپلیکیشن را روی گوشی های اندرویدی، تبلت‌ها، Fire tv stick، تلویزیون هوشمند، رایانه شخصی (با پشتیبانی bluestacks) نصب کنید. قبل از اینکه وارد فرآیند نصب شویم، بیایید ویژگی های برنامه را در زیر بررسی کنیم.

اپلیکیشن کاملا رایگان و بدون نیاز به پرداخت
Cinema HD در حقیقت ابزاری رایگان برای علاقمندان به سینما محسوب شده و کاربرانی که این برنامه را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنند می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. به گفته شرکت سازنده این اپلیکیشن، هیچ هزینه ای مشمول استفاده از آن نشده و کاملا رایگان است.

محتوای با کیفیت
یکی دیگر از نقاط قوت عالی این اپلیکیشن، کیفیت بالای نمایش آن است که عمدتا چنین ویژگی در برنامه های رایگان کمتر پبدا می شود. با این حساب، کاربران این فرصت را خواهند داشت که محتوای مورد علاقه خود مانند نمایش ها و فیلم ها را با کیفیت تصویر و صدای عالی تماشا کنند.

الزامات سخت افزاری برای استفاده از اپلیکیشن
تبلت یا گوشی اندیروی با حداقل ۲ گیگابایت رم
حداقل ۲۰۰ مگابایت فضای خالی

اتصال به اینترنت برای دانلود فایل apk واجرای آن
استفاده از آخرین نسخه اپلیکیشن جهت دستیابی به راندمان بالاتر

اگر گوشی اندرویدی شما شرایطی مذکور در بالا را دارد، می‌توانید با دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی، آن را روی گوشی خود نصب کرده و لذت ببرید. در زیر مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید تا بتوانید نمایش‌ها و فیلم‌هایی را با کیفیت بالا تماشا کنید.

کد خبر: ۱۳۰٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha