۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
اتاق بازرگانی قزوین ۳۸ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کرد
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین:

اتاق بازرگانی قزوین ۳۸ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کرد

قزوین - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: بخش خصوصی از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۸ میلیارد ریال برای مقابله با این بیماری در استان قزوین کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان قزوین، مهدی بخشنده افزود: توزیع سه هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی معیشتی از اسفندماه ۹۸ تاکنون به ارزش ۱۶ میلیارد ریال، توزیع هزار دست لباس محافظ گان و همچنین تامین و توزیع دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بیمارستان‌های بوعلی، ولایت، کوثر، انتقال خون و اورژانس استان قزوین به ارزش دو میلیارد ریال از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان در این مدت است.

وی اضافه کرد: همدلی‌ها و همراهی‌های موثر فعالان بخش خصوصی با اهداف خیرخواهانه و انجام مسؤولیت‌های اجتماعی باعث شده تا علاوه بر کمک‌های بلاعوض خیرین نیکوکار، بخشی از این اقدامات اجرایی است.

بخشنده به طرح نان مهربانی برای مددجویان بی‌بضاعت استان قزوین نیز اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی قزوین با همکاری خیرین و موسسه نیکوکاری اسرا وابسته به اتاق قزوین از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین و با مشارکت ۲۸ نانوایی در مناطق محروم ۹۶۰ میلیون ریال نان رایگان اهدا کرده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین یادآور شد: اتحادیه صادرکنندگان استان به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اتاق بازرگانی قزوین نیز به میزان چهار میلیارد ریال اقدام به توزیع لباس گان، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کرده است.

کد خبر: ۱۳٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha