۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
خرید زمین در نوشهر فقط بهمن ماه

خرید زمین در نوشهر فقط بهمن ماه

خرید زمین در نوشهر امروزه یکی از بهترین و مناسب‌ترین فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری بلند مدت به شمار می‌رود.

به گزارش بازار، خرید زمین در نوشهر امروزه یکی از بهترین و مناسب‌ترین فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری بلند مدت به شمار می‌رود. به طور کلی از گذشته تا به امروز خرید انواع زمین همواره ایده‌آل‌ترین و پرسودترین روش برای سرمایه‌داران محسوب می‌شود. همه افراد قبل از خرید زمین در شمال باید اطلاعات لازم را کسب کنند تا به نتیجه‌ دلخواه و مطلوب خود یعنی سود بیشتر دست یابند. کاربری زمین‌ها در شهر نوشهر به عنوان یکی از شهرهای استان مازندران با هم متفاوت است. به عنوان مثال برخی زمین‌ها را می‌توان بعد از خرید به ساختمان مسکونی تبدیل کرد و با قیمت بیشتری به فروش رساند. اگر تصمیم دارید سرمایه خود را به خرید زمین در نور یا نوشهر اختصاص دهید، با مشخص کردن هدف خود از خرید زمین کار خود را ساده‌تر خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم درباره نکات مهم در زمان خرید زمین در نوشهر صحبت کنیم و در انتها به معرفی مجموعه املاک شهریارپور بپردازیم.

چرا خرید زمین در نوشهر اهمیت دارد؟

سرمایه‌گذاران همواره مقداری از پول خود را برای خرید زمین مناسب کنار می‌گذارند، زیرا همه آن‌ها به این نکته پی برده‌اند که خرید زمین یک سرمایه‌گذاری پرسود، ارزشمند و آینده‌دار محسوب می‌شود. همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، خرید زمین در نوشهر به تحقیق و بررسی نیاز دارد. اگر یک زمین مناسب برای خرید پیدا کنید، ارزش آن به مرور زمان بیشتر خواهد شد. شهرهای شمال ایران و به خصوص استان مازندران به دلیل طبیعت زیبا و هوای پاک و نزدیکی به تهران افراد زیادی را به خود جذب می‌کنند. سرمایه‌گذاری با خرید زمین در شمال ایران یک نوع سرمایه‌گذاری کاملا تضمین شده است. افرادی که هیچ تجربه‌ای در زمینه خرید زمین ندارند، باید برای یادگیری راهکارها و استراتژی‌های کاربردی در این زمینه، با افراد باتجربه مشاوره داشته باشند و با انتخاب بهترین زمین در آینده‌ای نه چندان دور سود خوبی به دست بیاورند.

چه مقدار سرمایه برای خرید زمین در نوشهر نیاز است؟

سرمایه مورد نیاز برای خرید زمین در نوشهر با توجه به نوع زمین متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال سرمایه لازم برای خرید زمین ساحلی در نوشهر با خرید زمین جنگلی یا زمین کشاورزی و روستایی متفاوت است. زیرا با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع کاربری، قیمت هر یک از این زمین‌ها با هم فرق دارد. میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، تاثیر مستقیمی در تصمیم و انتخاب شما خواهد گذاشت. افرادی که سرمایه و بودجه بیشتری در اختیار دارند، می‌توانند زمین‌های مناسب‌تری و گران‌قیمت‌تری را خریداری کنند. در زمان خرید انواع زمین در نوشهر و قبل از پرداخت پول به فروشنده باید مواردی مانند اسناد مالکیت، مسائل حقوقی، کاربری زمین و اطمینان از صحت اطلاعات درج شده در سند مورد بررسی قرار گیرد و کد رهگیری زمین از مشاور املاک دریافت شود. توجه به موقعیت جغرافیایی زمین، مشخص کردن هدف خود از خرید زمین، توجه به دسترسی زمین به منابع آبی، بررسی میزان حاصلخیزی زمین برای کاربری کشاوزی و شرایط زمین جهت استفاده در پروژه‌های ساختمانی نکات دیگری هستند که هنگام خرید زمین در نوشهر حتما باید به آن‌ها توجه کرد.

آشنایی با نکات مهم در مورد خرید زمین در شمال

نوشتن قولنامه به عنوان مهم‌ترین نکته در زمان خرید زمین در هر نقطه از کشور از جمله مناطق شمالی مانند نوشهر بسیار حائر اهمیت است. نوشتن قولنامه را حتما باید به فردی بسپارید که دارای سواد حقوقی باشد و فقط به قولنامه اکتفا نکنید. فراموش نکنید که در کنار نوشتن قولنامه برای معامله خرید و فروش زمین نسبت به دریافت سند رسمی از دفتر ثبت اسناد نیز اقدام نمایید. نکته دیگری که اهمیت بسیار زیادی دارد این است که با مشاهده استعلام‌های بنیاد مسکن، اداره راه، امور مالیاتی، جهاد کشاورزی و غیره اطمینان حاصل کنید که زمین مورد نظر هیچ مشکلی حقوقی نداشته باشد. خرید انواع زمین مانند زمین کشاوری، زمین مسکونی و خرید زمین ساحلی در نوشهر باید در یک مشاور املاکی معتبر و قابل اعتماد انجام شود. بهترین زمان خرید زمین در شمال در بهمن ماه است.

خرید زمین در نوشهر فقط بهمن ماه

خرید زمین در نوشهر چه مزایایی به همراه دارد؟

  • انعطاف‌پذیری خرید زمین در شهر نوشهر

اولین مزیتی که خرید زمین در نوشهر را به یک فرصت بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده این است که زمین‌های این شهر انعطاف‌پذیری بالایی در بخش املاک و مستغلات دارند. خریداران می‌توانند بعد از خرید زمین خام کاربری آن را تعیین کنند. زمین مسکونی‌ها را می‌توان به ویلا تبدیل کرد. زمین‌های کشاورزی برای راه‌اندازی یک گلخانه مناسب هستند. افرادی که به شغل‌هایی مانند دامپروری علاقه‌مند هستند، می‌توانند زمین خود را به این حوزه اختصاص دهند و با سرمایه‌گذاری در این زمینه سود خود را افزایش دهند.

  • موقعیتی مناسب برای افراد بازنشسته‌

افراد که به دوران بازنشستگی نزدیک می‌شوند با خرید زمین در نور و نوشهر می‌توانند سرمایه خود را به میزان زیادی افزایش دهند. بسیاری از افراد بعد از بازنشستگی به دنبال شغلی هستند که خود را مشغول کنند و دچار کسالت نشوند. به عنوان مثال این افراد با راه‌اندازی گلخانه در زمین خود از روزهای خسته‌کننده بازنشستگی رها می‌شوند و همزمان ارزش زمین آن‌ها روز به روز افزایش می‌یابد.

  • منبعی مناسب برای داشتن درآمدی منفعل

همه می‌دانیم که خرید یک زمین خام یک منبع بسیار برای درآمد منفعل است. درآمد منفعل پولی است که از درآمد اصلی فرد جداست و در حاشیه درآمد قرار می‌گیرد. سودی که از خرید زمین و فروش آن به قیمت بالاتر یا ساخت اقامتگاه و مجتمع‌های گردشگری و اجاره دادن آن‌ها به دست می‌آید، درآمد منفعل به شمار می‌رود.

  • تامین امنیت مالی خریداران

کسانی که سرمایه خود را صرف خرید زمین در نوشهر می‌کنند، امنیت و آزادی عملی بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در سهام و بورس دارند و سرمایه آن‌ها هیچ گاه در معرض سقوط و کاهش ارزش قرار نمی‌گیرد. قیمت زمین خام و پروژه‌های مختلف مانند ساخت ویلا همواره رو به افزایش است.

خرید زمین در نوشهر فقط بهمن ماه

خرید زمین در نوشهر از طریق املاک شهریارپور

اگر قصد دارید با خرید زمین در شهرستان‌های نور یا نوشهردراستان مازندران پول خود را سرمایه‌گذاری کنید به سایت املاک شهریارپور با آدرس اینترنتی https://shahriarpour.com/ مراجعه کنید. این مجموعه معتبر فعالیت خود را از دو دهه قبل با مدیریت آقای حسین شهریارپور آغاز کرد. فعالیت املاک شهریارپور در زمینه خرید و فروش زمین و اجرای پروژه‌های ساخت و ساز در استان مازندران است.

حتما از مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا بهترین فایل هارو با بهترین قیمت به شما معرفی کنند

مشاوره رایگان ۰۱۱۴۵۵۵

کد خبر: ۱۳۰٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha