۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
احتمال افزایش قیمت ۲۵ درصدی لونا| عملکرد موفق شبکه ترا طی ماه های گذشته
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت ۲۵ درصدی لونا| عملکرد موفق شبکه ترا طی ماه های گذشته

ارز دیجیتال لونا موفق شده در جریان فشار سنگین فروش تحمیل شده بر بازار کریپتو طی روزهای اخیر، به خوبی مقاومت کرده و بر اساس داده های موجود، احتمال افزایش چشمگیر قیمت این ارز وجود دارد.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال لونا، موفق شد در جریان فشار سنگین فروش تحمیل شده بر بازار کریپتو طی روزهای اخیر، به خوبی مقاومت کرده و خود را از ریزش های وحشتناک حفظ کند. LUNA، توکن اصلی این ارز، هم اکنون با ۸۱.۳۱ دلار معامله می شود که حدود ۳۰ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمتی امسال خود بوده و با این حساب، تنها چند دلار پایین تر از بالاترین قیمت خود یعنی کمی بالاتر ۱۰۰ دلار قرار دارد.

ترا طی چند ماه گذشته رشد چشمگیری داشته است. قیمت این ارز بیش از ۲۰۵۰ درصد از پایین ترین سطح خود در ژوئن سال گذشته افزایش یافته است. این روند ارزش کل بازار آن را به بیش از ۲۹ میلیارد دلار رسانده و آن را به نهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان تبدیل کرده است.

در عین حال، برنامه های DeFi ساخته شده در شبکه آن به خوبی عمل کرده اند. امروزه داده‌های گردآوری‌شده توسط موسسه DeFi Llama نشان می‌دهد که ارزش کل این برنامه‌های قفل شده (TVL) بر روی ترا بیش از ۱۸ میلیارد دلار بوده و این باعث می‌شود شبکه ترا پس از اتریوم، دومین پلتفرم بزرگ جهان محسوب شود. این حجم حتی از ارزش کل پروژه های DeFi تعریف شده روی زنجیره هوشمند Binance نیز بیشتر است.

البته ترا برنامه های خود را به همینجا محدود نکرده و TerraUSD این بلاکچین اکنون نوزدهمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان محسوب می شود. هم اکنون ارزش بازار این استیبل کوین بیش از ۱۰ میلیارد دلار است.

بنابراین، عملکرد قوی ترا طی ماه های گگذشته، امید تحلیلگران بازار را نسبت به افزایش قیمت این ارزدر آینده پیش رو تقویت کرده است.

پیش بینی قیمت ترا

احتمال افزایش قیمت ۲۵ درصدی لونا| عملکرد موفق شبکه ترا طی ماه های گذشته


نمودار روزانه زیر نشان می دهد که قیمت LUNA در چند ماه گذشته نسبتاً خوب عمل کرده است. نگاه دقیق تر نشان می دهد که قیمت این ارز از ماه ژوئن سال گذشته، همچنان بالاتر از میانگین متحرک ۱۰۰ روزه قرار داشته و همچنین در بیشتر موارد بالاتر از سطح متحرک نمایی ۵۰ روزه باقی مانده است. قیمت لونا در حال حاضر کمی بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه بوده و این در حالیست که MACD همچنان به روند صعودی خود ادامه داده است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت ترا همچنان روند افزایشی خود را حفظ کند؛ چراکه گاوها سطح مقاومت کلیدی را روی ۱۰۰ دلار هدف قرار می دهند. این قیمت حدود ۲۵ درصد بالاتر از سطح فعلی است. از طرف دیگر، افت زیر سطح حمایت ۷۵ دلاری این دیدگاه را باطل می کند.

کد خبر: ۱۳۰٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha