۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
اجرای ۷۶۰۰ طرح توسعه و توانمند سازی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت اعلام کرد؛

اجرای ۷۶۰۰ طرح توسعه و توانمند سازی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

بیرجند- معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت گفت: در مبحث توانمند سازی و اشتغال زایی تاکنون ۷ هزار و ۵۸۹ طرح با حجم سرمایه گذاری هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی نیازی شامگاه چهارشنبه در جلسه جمع بندی عملکرد بنیاد برکت در استان و امضای تفاهم نامه دو جانبه توسعه گرا برای استان که در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: این اعتبار باعث اشتغال زایی ۳۹ هزار نفر در خراسان جنوبی بصورت مستقیم یا غیر مستقیم شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۲ طرح بنگاه محور اجرا شده برای ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۷ هزار و ۹۷۱ طرح اجتماع محور سحاب با ظرفیت اشتغال ۲۳ هزار و ۹۱۳ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۸ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال نیز در این استان اجرایی شده است.

نیازی عنوان کرد: تعداد ۲۱ طرح تسهیلات محور نیز با ظرفیت اشتغال ۷۶۰ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۳ هزارو ۲۲۹ میلیارد ریال اجرایی شده است.

معاون توسعه کار آفرینی اجتماع محور بنیاد برکت گفت: در مبحث انجام امور زیربنایی و امور فرهنگی خراسان جنوبی در ۶۶۰ طرح زیربنایی مشارکت داریم که تا الان ۴۹۶ طرح با حجم سرمایه گذاری ۸۲میلیارد تومان در این زمینه فعال شده است.

نیازی افزود: پیش بینی میشود ۲۱۰ پروژه عمرانی نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ در این استان به اتمام برسد.

به گفته وی در مبحث توانمندسازی اقتصادی و توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی ۲ هزار و ۶۰۰ طرح پیش بینی کرده ایم که تا الان ۳ هزار طرح اقتصادی با حجم سرمایه گذاری ۳۵۱ میلیارد تومان انجام شده است .

کد خبر: ۱۳۰٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha