۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
۵۴ هکتار زمین به متقاضیان ساخت واحدهای صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

۵۴ هکتار زمین به متقاضیان ساخت واحدهای صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد

یاسوج- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۴ هکتار زمین به متقاضیان ساخت واحدهای صنعتی استان در سال جاری واگذار شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه وبویراحمد، هاشم موسوی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تامین زمین و زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری برای استقرار و احداث واحدهای تولیدی از برنامه‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی است.

وی بیان داشت: این مقدار زمین در قالب ۳۷ قرارداد به متقاضیان و مجریان ساخت واحدهای صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است.

موسوی تصریح کرد: از ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی موجود در کهگیلویه و بویراحمد، عملیات واگذاری در ۱۳ شهرک انجام شده که در همه این شهرک‌های صنعتی، زیرساخت‌های مورد نیاز برای سرمایه گذاری همچون آب، برق، گاز، احداث خیابان و جدول کشی اجرا شده است.

وی افزود: در این ۱۳ شهرک ۳۴۶ واحد تولیدی کوچک و متوسط، مستقر شده اند و هیچ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان به دلیل نبود زیر ساخت لازم و مورد نیاز برای سرمایه گذاری و فعالیت تولیدی تعطیل نشده است.

موسوی اظهار داشت: برنامه ریزی و پیگیری برای اختصاص زمین و احداث هفت ناحیه صنعتی در هفت شهرستان استان از دیگر برنامه‌های این شرکت برای استفاده از ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای بوده است.

وی افزود: با توجه به آماده بودن زیرساخت‌ها و زمینه سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ضمن دعوت از فعالان اقتصادی و صنعتگران برای استقرار و استفاده از این ظرفیتها، آمادگی داریم در سریعترین زمان نسبت به اختصاص زمین همراهی های لازم را انجام دهیم.

کد خبر: ۱۳۰٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha