۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
باید تسهیلات در قالب آورده مسکن به برخی اقشار داده شود| تلاش برای گسترش جامعه هدف خرید مسکن ملی
نماینده مجلس در شورای عالی بورس با بازار مطرح کرد

باید تسهیلات در قالب آورده مسکن به برخی اقشار داده شود| تلاش برای گسترش جامعه هدف خرید مسکن ملی

دنیا مالی نماینده مجلس در شورای عالی مسکن گفت: باید شرایطی برای افرادی که توانایی زیادی برای ارائه آورده مسکن ندارند فراهم شود.

احمد دنیامالی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به مشکلات متقاضیان قانون جهش تولید مسکن در زمینه آورده اولیه خرید مسکن، گفت: مقداری ابهامات در این بخش وجود دارد.

وی تأکید کرد: اگر این آورده بر مبنای رفتاری که ما در بحث اقدام ملی مسکن و عملکرد دولت قبل داشتیم،شود طبیعتاً تعداد زیادی از افراد متقاضی توان پرداخت این نوع آورده را نخواهند داشت.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی مسکن تصریح کرد: آن چیز که برای ما مهم است این است که ما باید شرایطی را ایجاد کنیم تا آن‌هایی که توانایی زیادی برای ارائه آورده لازم ندارند بتوانند این آورده را تأمین کنند لذا ما باید برای این قشر تسهیلات بیشتری را مد نظر قرار دهیم.

دنیامالی ادامه داد: در تلاش هستیم که در موضوع آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن تغییراتی ایجاد شود.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی مسکن با بیان اینکه باید اقشار بیشتری از مردم در زمینه خرید مسکن ملی ثبت‌نام داشته باشند ادامه داد: می‌کوشیم این امید در مردم ایجاد شود که بتوانند در بحث جهش تولید مسکن صاحبخانه شوند.

دنیامالی بیان داشت: با این حال معتقدم اگر مبنای آورده، همان آورده طرح اقدام ملی مسکن باشد طبیعتاً زوج‌های جوان و بسیاری از اقشار کم درآمد قادر نخواهند بود که در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی تأکید کرد: همه تلاش خودمان را داریم می‌کنیم که جامعه هدف ما در قانون جهش تولید مسکن توسعه یافته و بزرگتر شود.
کد خبر: ۱۳۰٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha