چرا صنعت بازی بهترین درآمد در دنیای متاورس است؟
بازار بررسی کرد؛

چرا صنعت بازی بهترین درآمد در دنیای متاورس است؟

اکثر بازی‌های متاورس به کاربران اجازه می‌دهند که دارایی‌ها و درآمدهای خود را حفظ کنند و امنیت و آزادی مالی را افزایش می دهد زیرا بازیکنان کنترل دارایی های خود را در دست دارند.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: براساس تازه ترین گزارش که در سایت یاهو فاینانس منتشر شده است، اینترنت همچنان امکانات غیر قابل تصوری را برای کاربران در سراسر جهان فراهم می کند. از طریق آن، اقتصاد بازی محبوب‌تر شده و از سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد. این در حالی است که بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال با ساختار مالی غیرمتمرکز تجربه بازی را بیشتر تقویت می‌کنند.

در عین حال که در کانون توجهات، مفهوم متاورس است که به کاربران اجازه می دهد در محیط های مجازی تعامل داشته باشند. اساساً، یک اکوسیستم متاورس، بلاک چین، واقعیت های افزوده شده و مجازی را با هم ترکیب می کند. این ایده نوآورانه امکان انتقال مکان به مکان های مختلف، خرید و نگهداری دارایی ها را فراهم می کند. علاوه بر تجربه سرگرمی، متاورس کاربران را قادر می‌سازد تا از انجام بازی‌ها ثروت کسب کنند. در این راستا و در این نوشتار به بررسی دلایل اینکه که چرا بازی بیشترین درآمد غیرفعال در دنیای متاورس را دارد. می پردازیم.

تاثیر بازی متاورس (Metaverse(
داده ها نشان می دهد که ارزش کل بازار سکه های متاورس تقریباً به مرز ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است. مطالعه نشان می دهد که به دلایلی، کاربران زیادی بازی متاورس را به عنوان یک فعالیت ارزشمند می دانند. همینطور در ادامه برخی از دلایلی که بازی متاورس را به منبع مناسبی برای تضمین درآمدهای غیرفعال تبدیل می کند را می توانید بخوانید:

خدمات تراکنش سریع
فناوری بلاک چین بازی‌های متاورس را با خدمات مالی سریع‌تر تقویت می‌کند. این فناوری از معاملات محلی و فرامرزی پشتیبانی می کند که از حداقل دوره های اجرایی استفاده می کنند. در مقایسه با سیستم های سنتی، بلاک چین ها به کاهش تاخیر در تراکنش ها کمک می کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دارایی‌های درون بازی را به سرعت ضرب و توزیع کنند.

شفافیت
اقتصاد دارایی دیجیتال از شفافیت از طریق بلاک چین حمایت می کند. پیش از این، گزینه های محدودی برای کسب پاداش و تجارت دارایی های درون بازی وجود داشت. سیستم بازی متاورس فعلی چندین فرصت کسب درآمد را برای بازیکنان ایجاد می کند.

از این رو، رشد یک سیستم مالی را ایجاد می کند که در آن کاربران می توانند دارایی های خود را معامله کنند. در این مرحله، بلاک چین ها راه حل بهتری برای پشتیبانی و مدیریت تمام جزئیات معاملات ارائه می دهند. علاوه بر این، انتشار اطلاعات تراکنش شفافیت را ارایه می کند زیرا کاربران می توانند هر رکورد را مشاهده کنند.

عدم تمرکز
بازی های Metaverse به ترویج ایده اتخاذ یک ساختار غیرمتمرکز کمک می کنند. تمرکززدایی به کاربران این قدرت را می دهد که تصمیمات متعددی در رابطه با پلتفرم بازی بگیرند. فرآیندهای تأیید تراکنش نیز توسط اعضای عادی جامعه انجام می شود. در پایان، کاربران می توانند برای انجام این وظایف پاداش های کافی جمع آوری کنند.

مالکیت
درگیر شدن با بازی‌های متاورس، مالکیت دیجیتالی اقلام/دارایی‌ها را تشویق می‌کند. بنابراین به این معنی است که بازیکنان می توانند دارایی های دیجیتال را به همان طریقی که می توانند اقلام فیزیکی داشته باشند، در اختیار داشته باشند.

امکانات بی پایان
در دنیای بازی متاورس هر چیزی ممکن است. بازیکنان می‌توانند در ماموریت‌های منحصربه‌فرد شرکت کنند، آیتم‌های دیجیتالی داشته باشند یا حتی حیطه خودشان را توسعه دهند.بنابراین، جنبه سرگرمی حوزه متاورس رشد اقتصاد مجازی را افزایش می دهد. کاربران می توانند بازی کنند، تعامل کنند و از دنیای دیجیتال درآمد کسب کنند.

امنیت
علیرغم مواجهه با چندین تهدید مرتبط با سایبری، بازی های متاورس چندین ویژگی امنیتی را برای کاربران خود اعمال می کنند. حسابرسی و پیگیری نمونه ای از مراحلی است که پروژه های بازی برای حفظ امنیت انجام می دهند.

توسعه دهندگان بازی Metaverse می توانند به لطف شرکت های امنیتی موجود، باگ های موجود در کد پلت فرم را حذف کنند. بلاک چین ها همچنین با توجه به اینکه در رایانه های مختلف پخش شده اند، لایه دیگری از امنیت را فراهم می کنند. بنابراین، هک کردن هر کاربری که شبکه بلاک چین را حفظ می کند، دشوار میشود.

اکثر بازی‌های متاورس به کاربران اجازه می‌دهند که دارایی‌ها و درآمدهای خود را حفظ کنند. چنین مزایایی امنیت و آزادی مالی را افزایش می دهد زیرا بازیکنان کنترل دارایی های خود را در دست دارند.

حریم خصوصی
حفظ یک محیط ناشناس یکی از اصول اصلی بلاک چین است. این نیاز به ارسال داده های محرمانه را که ممکن است به دست افراد اشتباه بیفتد، از بین می برد. در آن صورت، بازیکنان فقط با نام کاربری بازی و آدرس کیف پول خود برای انجام تراکنش ها کار می کنند. استفاده از حریم خصوصی در بازی های متاورس، مقابله با موارد سرقت هویت را آسان تر می کند.

معاملات ارزان تر
خدمات مالی سنتی عمدتاً برای پردازش تراکنش ها کارمزد بیشتری دریافت می کنند. درحالیکه بازی متاورس به کاربران اجازه می دهد تا تراکنش های خود را با هزینه ای مقرون به صرفه انجام دهند.کارمزد معاملات به دلیل استفاده از فناوری بلاک چین ارزان تر است. بنابراین بازیکنان می توانند دارایی های خود را با هزینه ای مقرون به صرفه معامله، خرید یا فروش کنند.

بازی برای کسب درآمد: مفهوم نوظهور در دنیای بازی Metaverse
مکانیسم‌های بازی برای کسب درآمد به عنوان یک سیستم پاداش عمل می‌کنند که به موجب آن کاربران می‌توانند NFT کسب کنند. علاوه بر این، این سیستم به بازیکنان اجازه می‌دهد تا توکن‌های دیجیتالی را که ممکن است کاربردهای واقعی داشته باشند، حفظ کنند.

اگرچه این مفهوم ممکن است نسبتاً جدید نباشد، بازی‌های متاورس این ایده را برای جذب شرکت‌کنندگان بیشتر به کار می‌گیرند. Axes Metaverse سیستم P۲E مشابهی را ارائه می‌کند که در آن کاربران می‌توانند دارایی‌های توکن‌شده یا NFT کسب کنند.همانطور که قبلا ذکر شد، کاربران گاهی اوقات نمی توانند به پاداش ها یا دارایی های درون بازی تجارت کنند. از طریق Axes Metaverse و NFT، بازیکنان می‌توانند در حین انجام بازی‌های موبایل پول واقعی کسب کنند.

کلام پایانی
تکامل فناوری راه را برای چندین نوآوری تغییردهنده زندگی هموار می کند - مانند دنیای متاورس. شرکت‌های بازی‌سازی از متاورس برای خلق واقعیت‌های مجازی نامحدود استفاده می‌کنند. بلاک چین ها و ارزهای دیجیتالی جهان دیجیتال را با ساختار مالی برای افزایش تجربه بازیکنان توانمندتر می کنند.

به غیر از سرگرمی، بازیکنان می توانند با فرصت های درآمدزایی در دنیای مجازی مواجه شوند. این بازی‌ها جوایز مختلفی را ارائه می‌کنند که می‌تواند از توکن‌های دیجیتال گرفته تا آیتم‌ها/شخصیت‌های بازی متغیر باشد.مهمتر از آن، هر کاربر بر دارایی های دیجیتال خود کنترل دارد. چنین مزایایی حتی با افزایش تعداد کاربران اینترنت، باعث رشد بازی‌های متاورس می‌شود.

کد خبر: ۱۳۰٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha