۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه برکت در خراسان جنوبی| تعهد جدید برای مدرسه سازی می دهیم
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) :

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه برکت در خراسان جنوبی| تعهد جدید برای مدرسه سازی می دهیم

بیرجند- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه برکت در شهرستان بیرجند گفت: تعهدات جدید برای ساخت مدرسه در مناطق مورد نیاز خراسان جنوبی را می دهیم.

به گزارش بازار، علی عسگری ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه برکت شهید بصیری پور در شهرستان بیرجند اظهارکرد: بنا به دستور مقام معظم رهبری برای ساخت دو هزار مدرسه در کشور به این مقوله ورود کردیم.

وی با بیان اینکه ساخت مدارس در مناطق محروم توسط بنیاد برکت انجام شده و یا در دست اجرا است، بیان کرد: توجه به محرومان و تکمیل زیر ساخت ها در استان های کمتر برخوردار در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام ره است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی گفت: در صورت اتمام تفاهم نامه بنیاد برکت با استانداری خراسان جنوبی در زمینه ساخت مدارس در این استان آمادگی داریم تعهدات جدید را آغاز کنیم.

مدرسه ۱۲ کلاسه برکت شهید بصیری پور با زیربنای آموزشی ۱۸۰۰ متر مربع و با ۲۸۰۰ متر مربع محوطه سازی در شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید.

برای این مدرسه ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده که ۱۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات دولتی و دو میلیارد تومان دیگر توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) کشور پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۳۰٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha