۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
حرکت احتمالی اتریوم کلاسیک به سمت روند صعودی| چشم انداز ETC مثبت است
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت احتمالی اتریوم کلاسیک به سمت روند صعودی| چشم انداز ETC مثبت است

اتریوم کلاسیک موفق شده طی یک هفته گذشته، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و به نظر می رسد در صورت ادامه مسیر فعلی، ETC به سمت اهداف بالاتر قیمتی حرکت کند.

به گزارش بازار، قیمت اتریوم کلاسیک (ETC) پس از سقوط در هفته گذشته، حدود یک هفته است که بالای سطح روانی ۳۰ دلار ثابت مانده است. جالب اینجاست که این آلت کوین در مسیری متفاوت از مادر خود، یعنی اتریوم قرار دارد.


پیش بینی قیمت ETC
اتریوم کلاسیک پس از رسیدن به پایین ترین سطح ۹ ماهه اخیر یعنی ۲۷.۳۸ دلار در ابتدای هفته گذشته، نزدیک به ۲۰ درصد رشد کرده است. البته، خرس‌ها همچنان کنترل خود را حنه تنها بر روی اتریوم کلاسیک، بلکه کل بازار کریپتو حفظ کرده‌اند، چراکه ETC همچنان در زیر سطح حیاتی روان‌شناختی ۵۰.۰۰ دلار مورد معامله قرار می گیرد. در واقع، این محدوده قیمتی، از آغاز دسامبر ۲۰۲۱ از دسترس گاوها خارج بوده است.

قیمت ETC امروز حدود در ۳۳.۵۵ بوده است و نسبت به روز گذشته، ۲.۷۹ درصد افزایش یافت. ETC موفق شد اوایل روز، سودهای قبلی خود را افزایش داده تا بار دیگر به سطح قیمتی خود در اوایلسال جدید میلادی بازگردد . در حالی که قیمت ETC از آن زمان عقب نشینی کرده، به نظر می رسد در وضعیت خوبی برای صعود به سطح مقاومت ۴۰ دلاری خود در ماه دسامبر قرار دارد.

حرکت احتمالی اتریوم کلاسیک به سمت روند صعودی| چشم انداز ETC مثبت است


قیمت ETC در نمودار روزانه، بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۵ و ۵۰ روزه قرار دارد. شکل گیری یک الگوی سر و شانه معکوس، که معمولاً یک شکل صعودی است، بیشتر نشانه بازگشت احتمالی این ارز دیجیتال قوی است.

گاوها مشتاق نشانه‌ای هستند که نشان دهد بازار آلت‌کوین و کریپتو در کل به‌دنبال تغییر روند است. به این ترتیب، به نظر می رسد اصلاح کلی بازار کریپتو تقریبا رو به اتمام بوده و باید منتظر آغاز روند صعودی در ماه فوریه باشیم.

از این منظر، قیمت ETC احتمالاً به حرکت خود در محدوده بالای حمایت ۳۱.۵۷ دلار ادامه خواهد داد و البته باید در نظر داشته باشیم که در محدوده ۳۴.۷۸ دلار، یک مقاومت سنگین را پیش رو داریم که در امتداد گردن سر و شانه معکوس قرار دارد.

حرکت به سمت مرز بالایی محدوده ممکن است سطح مقاومت را در ۳۶.۷۷ قرار دهد؛ چراکه گاوها انرژی کافی برای صعود بیشتر را جمع آوری می کنند. با این وجود، هدف بالای ۵۰.۰۰ ممکن است در کوتاه مدت دور از دسترس باشد؛ زیرا بازار ارزهای دیجیتال دستکم در کوتاه مدت، همچنان تحت فشار باقی خواهد ماند. این پیش بینی روند صعودی برای اتریوم کلاسیک، در صورت افت قیمت به زیر نقطه ۳۰.۵۵ دلار بی اعتبار خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۰٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha