۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
درد دل فعالان صنعت مبلمان؛ مسئولان از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند
فیلم استان‌ها؛

درد دل فعالان صنعت مبلمان؛ مسئولان از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند

اردبیل- حمایت از کار و تولیدات داخلی که به عنوان یکی از اهداف والای نظام اسلامی مطرح می شود به نظر می رسد هنوز از سوی مسئولان به معنای واقعی به آن توجه نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حمایت از کار و تولیدات داخلی به عنوان یکی از اهداف والای نظام اسلامی موضوعی است که بارها از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است.

اتفاقی که البته هنوز به معنای واقعی به آن توجه نشده است؛ همین موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان و فعالان صنعت مبل بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی تاکید کنند.

در همین خصوص پیمان پدرنژاد یکی از فعالان صنف مبلمان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدات داخلی اظهار کرد: تولیدکنندگان نیز باید با اعتماد آفرینی تلاش کنند تا محصول باکیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

وی با اشاره به تاثیر نوسانات ارزی در گرانی محصولات تولیدی اظهار کرد: البته افزایش هزینه های حمل و نقل، هزینه انرژی و مالیات و...، نیز باعث شده تا قیمت تمام شده کالا افزایش قابل توجهی داشته باشد.

بانوی فعال این صنف نیز در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: متاسفانه هر زمان اقدام به صادرات محصولات تولیدی می کنیم باید مالیات پرداخت کنیم و در صورت عودت محصول به هر دلیلی از سوی کشور مقصد، باز باید مالیات پرداخت کنیم.

وی بر ضرورت حمایت مسئولان از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۳۰٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha