۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
برپایی نمایشگاه پوشاک و کیف و کفش همدان با شرکت ۱۰۰ واحد تولیدی و توزیعی
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی همدان خبر داد:

برپایی نمایشگاه پوشاک و کیف و کفش همدان با شرکت ۱۰۰ واحد تولیدی و توزیعی

همدان - گلی پور، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی همدان بابیان اینکه نمایشگاه پوشاک و کیف و کفش همدان با حضور ۱۰۰ واحد تولیدی و توزیعی دایر شده است، گفت: این نمایشگاه تا سوم بهمن ماه دایر است.

حمید گلی‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: همدان به عنوان یکی از تولیدکنندگان شاخص در عرصه پوشاک و کیف و کفش نقش بسزایی در تامین نیاز بازار کشور دارد لذا ضرورت برگزاری این نمایشگاه دو چندان می‌شود.

گلی پور افزود: نمایشگاه بین المللی همدان در راستای ایفای نقش و انجام وظایف خود مبنی بر فراهم آوردن شرایط برای خرید آسان و مقرون به‌صرفه برای هم استانی‌ها و شهروندان همدان، هشتمین نمایشگاه تخصصی پوشاک و کیف و کفش را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه حدود ۱۰۰ واحد پوشاک و کیف و کفش اعم از واحدهای تولیدی و توزیعی از استان‌های همدان، تهران، مرکزی و آذربایجان شرقی حضور دارند تا تنوع لازم را برای بازدیدکنندگان ایجاد کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی همدان یادآور شد: علاوه بر تامین نیازهای بازدیدکنندگان، هدف دیگر ما کمک به اقتصاد به ویژه در راستای رهنمون‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: این نمایشگاه فرصتی را پدید می‌آورد تا واحدهای فروش و تولید با یکدیگر ارتباط بگیرند و علاوه بر سنجش سلایق مشتریان، ثبت سفارش‌های مستقیم و بدون واسطه داشته باشند.

گلی‌پور اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه ششمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم نیز از ۳۰ دی تا سوم بهمن توسط اتحادیه صنعت کیف و کفش چرم همدان برگزار خواهد شد که این نمایشگاه نیز با توجه به قدمت صنعت چرم همدان و مباحث مربوط به برندسازی دارای اهمیت است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی همدان هشتمین نمایشگاه تخصصی پوشاک، کیف و کفش از ۲۸ دی ماه تا سوم بهمن پذیرای بازدیدکنندگان است.

کد خبر: ۱۳۰٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha