۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کارخانه یخچال سازی مازندران با کمبود نقدینگی روبرو است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کارخانه یخچال سازی مازندران با کمبود نقدینگی روبرو است

بابل- عباسی، فعال در صنعت یخچال سازی مازندران کمبود نقدینگی را از مشکلات برشمرد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره لازم داریم.

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در زمینه تامین مواد اولیه، فوم و رنگ دارای مشکل کمبود نقدینگی هستیم، اظهار داشت: در صورت تامین نقدینگی و رفع مشکل، شمار کارگران و نیروهای کارخانه را به ۱۴۰ نفر خواهیم رساند.

وی با اشاره به افزایش هزینه های تولید طی سال های اخیر اظهار داشت: برای توسعه کارگاه و رشد تولید نیازمند ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت هستیم و امیدواریم با تامین آن بتوانیم در صنعت یخچال سازی گام های موثری برداریم.

وی با عنوان اینکه تسهیلات ۱۸ درصدی نمی تواند گره ای از مشکلات تولید باز کند، افزود: در این کارخانه که در گذشته تا ۱۴۰ دستگاه یخچال در روز تولید می شود اکنون میزان تولید به ۱۰۰ دستگاه در ماه کاهش یافته است.

عباسی مهمترین نیاز و خواسته را تامین تسهیلات با بهره مناسب ذکر کرد و گفت: امیدواریم با تامین نیازها این کارخانه دوباره به روزهای اوج و رونق برگردد و توان صادرات محصولات به کشورهای مختلف از جمله عراق و افغانستان خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۳۰٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha