تداوم همراهی مجلس و بخش خصوصی برای کمک به اقتصاد ایران
هیات رییسه اتاق در نامه به مجلس خواستار شد؛

تداوم همراهی مجلس و بخش خصوصی برای کمک به اقتصاد ایران

هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه‌ای، از نمایندگان مجلس خواستار شد تا با تعامل بیشتر و همراهی با بخش خصوصی برای کمک به اقتصاد این سرزمین، متحد و آگاه باقی بمانند.

به گزارش بازار، در نامه هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران خطاب به نمایندگان مجلس آمده است: «هر متخصص و ناظر آگاهی تایید می‌کند که کشور به واسطه تحریم‌های ظالمانه امریکا، برخی نارسایی‌های داخلی، وجود تورم فزاینده و خطرات ناشی از کسری بودجه سال پیش‌روی، در شرایط سخت و نفس‌گیری قرار گرفته است.

حاصل آنکه معیشت مردم و فضای عمومی کسب‌وکار برای فعالان اقتصادی نیز به واسطه این شرایط به شدت سخت و طاقت‌فرسا شده‌ و دلسوزان این سرزمین را نسبت به آینده اقتصاد کشور بیمناک ساخته‌ است.

در این شرایط، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با درک و احترام به رنجش و کدورت احتمالی از پاره‌ای اظهارات نسنجیده، به هیچ وجه مایل نیست که این موارد به همراهی و همکاری اتاق و مجلس لطمه و خدشه‌ای وارد کنند. همراهی که در این روزهای سخت با دلسوزان و کوشندگان عزیز مجلس برای بهبود زندگی مردم شریف کشور از همیشه ضروری‌تر است و می‌تواند روزنه‌های سوء استفاده برخی را که مترصد ایجاد شکاف هستند کور کند.

امیدواریم همانطور که در سال‌های اخیر همکاری میان نمایندگان بخش خصوصی کشور، اتاق های بازرگانی و مجلس محترم در جریان بوده است با درایت و متانت و دور اندیشی نمایندگان عزیز و محترم بیش از پیش تقویت گردد و دستخوش رخدادهایی ناخواسته و نامطلوب نگردد.

نمایندگان دلیر، خدوم و آگاه مردم ایران در مجلس شورای اسلامی، به نیکی اطلاع دارند که اتاق‌های بازرگانی به جهت کمک به اقتصاد ملی؛ صادقانه، شجاعانه و بی‌توجه به منافع شخصی و بنگاهی، طی نزدیک به یک دهه گذشته هرچه در توان داشتند برای عبور از تنگنای تحریم‌ها به خرج دادند و اکنون برای کمک به توسعه اشتغال و حفظ معیشت مردم، همچنان در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.

به همین سبب از نمایندگان خیرخواه و نیک اندیش مجلس می‌خواهیم، با پس زدن حواشی، همچنان دست در دست یاران خود در بخش خصوصی برای کمک به اقتصاد این سرزمین، متحد و آگاه باقی بمانند.

لذا آنچه قصور از جانب افراد منتسب به این نهاد رخ داده، جای دلجویی از طرف مقابل دارد و ما نیز بر این اصل صحه می‌گذاریم.

امید آنکه همگی برای دستیابی به فردای متعالی و پرامید، بی‌توجه به حاشیه‌سازی‌ها و برای رقم زدن آینده درخشان برای فرزندان این سرزمین، از هیچ کوشش و همکاری دریغ نکنیم.»

تداوم همراهی مجلس و بخش خصوصی برای کمک به اقتصاد ایران

کد خبر: ۱۳۰٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha