۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
تشکیل ۵۵ پرونده برای اصناف قزوین در زمینه تخلفات کرونایی

تشکیل ۵۵ پرونده برای اصناف قزوین در زمینه تخلفات کرونایی

قزوین-  ۵۵ پرونده برای اصناف متخلف در استان قزوین به دلیل بی‌توجهی به اجرای مصوبات ملی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین روز سه شنبه اظهار داشت: از دهم اسفند ماه پارسال همزمان با شیوع کرونا در استان تا پانزدهم فروردین ماه جاری ۱۱۸ مورد گشت مشترک شامل چهار هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف در رابطه با اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و همچنین مقابله و شناسایی با تخلفاتی چون احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی انجام شده است.

هوشنگ محمدی افزود: در این مدت ۱۲ واحد صنفی با تخلفات بالا و بی توجه به اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی تعزیرات حکومتی پلمب و تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه همکاری کسبه و اصناف قزوین با دستگاه های اجرایی و ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا بسیار خوب و مثال زدنی بوده است،اظهار داشت: تشکیل ۵۵ پرونده با توجه به فعالیت ۳۸ هزار واحد صنفی در قزوین رقم ناچیزی است و باید در این خصوص از همکاری خوب اصناف قدردانی کرد.

محمدی با بیان اینکه اصناف کم خطر بر اساس مصوبه و تصمیم ستاد ملی مقابله و پیشگیری از کرونا از ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی از سرمی گیرند،یادآور شد: اصناف پرخطر کماکان تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

وی یادآور شد: گشت های تعزیرات حکومتی استان قزوین در قالب ۶ تیم صبح ها و ۶ تیم عصرها به گشت زنی و بازرسی از اصناف می پردازند و با تخلفات احتمالی برخورد می کنند.

کد خبر: ۱۳٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha