۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
۷ پروژه راه سازی زنجان در حال اجرا است
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی زنجان:

۷ پروژه راه سازی زنجان در حال اجرا است

زنجان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: ۷ پروژه راه سازی در استان زنجان در حال اجرا است و این تعداد پروژه از محل اعتبارات ملی اجرا می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی به پروژه‌های حوزه راه سازی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۷ پروژه راه سازی در استان در حال اجرا است و این تعداد پروژه از محل اعتبارات ملی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: اجرای پروژه ارتقای محور ابهر به قیدار از ابتدای سال جاری در استان شروع شده و اجرای این پروژه روند خوبی را طی می‌کند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان به اجرای پروژه ارتقای راه فرعی به اصلی «محور ابهر به قیدار» اشاره کرد و گفت: در بخش اول این پروژه ۲۴ کیلومتر از این محور در قالب قطعه یک به پیمانکار برون سپاری شده و بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اسماعیلی افزود: عملیات ابنیه در ۱۲ کیلومتر از این محور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه ارتقای محور «ابهر به قیدار» از محورهای پر ترافیک محلی و استانی است و کمک بزرگی به شبکه راههای استان می‌کند، گفت: با توسعه محور ارتباطی قیدار به ابهر مخاطرات ترافیک تردد بین این دو شهرستان به صورت محسوسی کاهش یافته و راه ارتباطی شهر قیدار و ابهر را تسهیل می‌کند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه اعتبار امسال منهای ۲۵۰ میلیارد تومان در بخش استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ است، ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ملی برای پروژه‌های حوزه راه سازی استان ابلاغ شده است، گفت: تا به امروز حدود ۲۵ درصد معادل ۲۳ میلیارد تومان از این اعتبار دریافت شده است.

اسماعیلی با اشاره به سفر آبان ماه رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان، بیان داشت: در این سفر تمام پروژه‌های حوزه راه در دستور کار برای اخذ اعتبار بودند و امیدواریم اعتبارات کافی برای این محورها پیش بینی شود و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها درخواست دادیم که تخصیص این میزان اعتبار در توسعه هر چه سریع‌تر محورها مثمر ثمر خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۰٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha