۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
جهش قیمتی جوجه یک روزه در کمیسیون کشاورزی بررسی می‌شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی:

جهش قیمتی جوجه یک روزه در کمیسیون کشاورزی بررسی می‌شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با دعوت از مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و استماع گزارش‌های آنها دلایل افزایش قیمت جوجه یک روزه را بررسی می‌کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر علیزاده برمی عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت جوجه یک روز به ۱۰ هزار تومان، گفت: قطعا کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به جهش قیمتی جوجه یک روزه ورود می‌کند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در خصوص عدم تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات نهاده‌های دامی تصمیمی گرفته نشده است و بر همین اساس مسئولین وزارت جهاد کشاورزی باید موضوع افزایش قیمت جوجه یک روزه طی روزهای اخیر را بررسی کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت جوجه یک روزه غیر قانونی است و باید با متخلفین در این حوزه و افرادی که آرامش اقتصادی مردم را بر هم می‌زنند برخورد جدی و قانونی شود، عنوان کرد: در شرایط فعلی دلیلی برای افزایش قیمت نهاده‌هایی مانند جوجه یک روزه وجود ندارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: با دعوت از مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و استماع گزارش‌های آنها دلایل افزایش قیمت جوجه یک روزه را بررسی می‌کنیم.

کد خبر: ۱۳۰٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha