۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
۶ مزیت تعمیر ساید بای ساید توسط تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر

۶ مزیت تعمیر ساید بای ساید توسط تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر

تعمیرات لوازم خانگی در چند دهه اخیر روند متفاوت و ویژه‌ای پیدا کرده است و بسیاری از مصرف کنندگان از روش‌های نوین تعمیر هم‌راستا با بازار مدرن برای برآورده کردن این خواسته خود کمک می‌گیرند.

به گزارش بازار، تعمیرات لوازم خانگی در چند دهه اخیر روند متفاوت و ویژه‌ای پیدا کرده است و بسیاری از مصرف کنندگان از روش‌های نوین تعمیر هم‌راستا با بازار مدرن برای برآورده کردن این خواسته خود کمک می‌گیرند. تعمیر بسیاری از وسایل و کالاهای خانگی از جمله لوازم برقی پرمصرف مثل تعمیر ساید بای ساید از جمله همین موارد است.

تقریباً هیچ روزی در بازار تعمیرات لوازم خانگی نیست که صاحبان این کسب و کار و کارشناسان تعمیرات، شکایاتی را در مورد فعالیت‌های غیرکارشناسی یا اشتباهات جبران ناپذیر در تعمیرساید بای ساید دریافت نکنند. درصورتیکه با رعایت چند نکته ظریف و ساده، هر مشتری و مصرف کننده‌ای می‌تواند با رضایت خاطر یخچال را تحویل داده و پس از تعمیر، تحویل بگیرد.

مشکلات موجود در مسیر تعمیر لوازم خانگی کدام است؟

موارد قابل ذکری وجود دارد که موضوع تعمیر لوازم خانگی به ویژه تعمیر ساید بای ساید را دارای اهمیت فراوان کرده است. در ادامه به مشکلاتی که بازار تعمیر و کارشناسی لوازم خانگی را تهدید می‌کند می‌پردازیم:

اعتماد و تعامل مطمئن

تعدادی از تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های تعمیر، فاقد مجوز کار هستند. این موضوع آنچنان اهمیت پیدا کرده است که از آن به عنوان اولین مشکل جاری در بازار فعلی کشور یاد می‌کنیم. نبود نظارت کافی بر روند فعالیت تعمیرگاه‌ها در سطح کشور زمینه ساز نگرانی و عدم اعتماد مصرف کننده شده است. تاجاییکه او حاضر می‌شود برای سپردن کالای خود به مرکز مطمئنی دورتر از محل زندگی خود مراجعه کند.

نبود خدمات آنلاین و مجازی

6 مزیت تعمیر ساید بای ساید توسط تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر

همانطور که در ابتدای نوشته توضیح داده شد، بسیاری از مصرف کنندگان از راهکارهای نوین برای تعمیر لوازم خانگی خود بهره می‌گیرند. یکی از همین راهکارها، انتخاب گزینه خدمات آنلاین است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده.

متأسفانه بازار خدمات آنلاین هنوز آنچنان که باید فعال نیست درحالیکه لزوم افزایش آیتم‌های موجود در بسته خدمات دهی یک مرکز تعمیرات، بیش از هرزمان دیگری احساس می‌شود.

با نادیده گرفتن این موضوع، بسیاری از کسب و کارهای حوزه خدماتی فرصت رشد و دسترسی سریع مصرف کننده به خدمات به روز خود را از دست می‌دهند.

تقلبی بودن قطعات

متأسفانه از دیگر مشکلات بسیار جدی برای تعمیر کالای خانگی به ویژه تعمیر ساید بای ساید، نبود قطعات اصل و به عبارتی تقلبی بودن لوازم جانبی است. از جمله پرتکرارترین شکایات مصرف کنندگان، بی توجهی مرکز خدمات و تعمیر به رعایت نصب و راه اندازی قطعه جدید اصل برای کالاهای برقی بسیار کاربردی و پرمصرف مثل یخچال است.

نادیده گرفتن این مهم باعث ریشه گرفتن بی اعتمادی‌ها و بروز مشکلات جدی چه از نظر مالی و مراجعه به مرکز خدماتی دیگر یا حتی خرید دوباره کالا شده است.

لزوم حضور در مرکز خدمات

با وجود تغییرات چشمگیری که طی چند دهه اخیر در بسیاری از کسب و کارهای کشور و همچنین دنیا به وجود آمده است و شعار «جلب رضایت و آسایش مشتری، هدف ماست»، باز هم تعدادی از نمایندگی‌ها و دفاتر خدماتی- تعمیراتی لزومی به ارائه خدمات در منزل نمی‌بینند و مشتری را ملزم به حضور در شعبه می‌دانند.

این نکته در مورد لوازم خانگی بزرگی مثل یخچال ساید بای ساید بسیار اهمیت دارد و درواقع فاکتور انتخاب برای تماس با نمایندگی است. مصرف کننده امروز با حساسیت زیادی از بی توجهی برخی کارشناسان نسبت به این موضوع عبور می‌کند و علاقه مند است تا وسیله خود را به تعمیرکاری بسپارد که دست کم اگر نزدیک به محل زندگی او نیست، گزینه خدمات در منزل بخشی از مزیت‌های خدماتی او باشد.

تغییرات تأثیرگذار در حوزه خدمات و تعمیرلوازم خانگی کدام است؟

Description: D:\Downloads\2 (6).jpg

با همه این اوصاف و توضیح مواردی که قطعاً تجربه بسیاری از مصرف کنندگان، دستکم در یک مورد، بوده است، تعداد قابل توجهی از نمایندگی‌های معتبر و مجاز تعمیر ساید بای ساید خود را ملزم می‌دانند که در راستای جلب رضایت و آسایش مشتری، اقدامات جدی و مهم‌تری در پیش بگیرند.

۶ مزیت تعمیر ساید بای ساید توسط تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر

مزایای زیر در واقع نقاط عطف رضایت و اعتماد مشتری به شمار می‌رود و هر کسب و کاری با درنظر گرفتن این موارد به نتایج دلخواه خود می‌رسد:

ارائه خدمات در اسرع وقت

با توجه به اهمیت زمان در زندگی پرشتاب امروز، اینکه خدمات تعمیر در نزدیک‌ترین زمان ممکن و بدون معطلی در اختیار مشتری قرار بگیرد یکی از آیتم‌های مهم در جلب نظر او به شمار می‌رود.

بهره‌مندی از تعمیرکاران باتجربه و حرفه‌ای

حضور مجموعه‌ای از کارشناسان کارآمد، آموزش دیده و متعهد برای تعمیر لوازم خانگی برقی تأثیر چشمگیری در جلب اعتماد برای جذب و حفظ ماندگاری مشتری و در نهایت موفقیت مجموعه خواهد داشت.

قابلیت ثبت سفارش به صورت آنلاین و تلفنی

با همه گیر شدن کاربرد اینترنت برای انجام امور روزانه، بسیاری از نمایندگی‌های معتبر از جمله نمایندگی ال جی، بخشی از فعالیت مجازی خود را به ارائه خدمات ثبت سفارش آنلاین برای تعمیر ساید بای ساید ال جی اختصاص داده‌اند. در کنار روش مرسوم پاسخگویی تلفنی به مشتریان، فعال سازی این آیتم، تأثیر قدرتمندی بر افزایش ارزش برند ال جی داشته است.

تعمیر ساید بای ساید در محل

Description: D:\Downloads\3 (1) (1).jpg

این موضوع در کلانشهرهایی مثل تهران، اصفهان، مشهد و تبریز اهمیت به مراتب بیشتری پیدا کرده است. به دلیل دور بودن محل کار یا زندگی مشتری از مرکز خدماتی، ابعاد ساید بای ساید، ترافیک و موارد دیگر، با گنجاندن گزینه خدمات در محل، گام بزرگی در راستای محبوبیت برند در نظر مشتری برداشته می‌شود.

تعمیر ساید بای ساید با قطعات اصل و فابریک

بخش بزرگی از نگرانی مشتری، نبود قطعه اصل برای ساید بای ساید است. این مهم، در تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر انواع برند یخچال و ساید بای ساید به خوبی رعایت می ‌شود. به عنوان مثال برای تعمیر ساید بای ساید دوو، این برند با حساسیت ویژه‌ای مراحل فنی گزینش و بسته بندی قطعات اصل و فابریک را انجام میدهد تا هیچگونه ای خدشه ای به اعتماد مشتری وارد نشود و مشتریان با خیال آسوده از قطعات اورجینال برای تعمیر دستگاه خود استفاده نمایند.

ارائه ضمانت نامه کتبی پس از پایان فرایند تعمیر

یکی از تأثیرگذارترین مزایای دریافت خدمات از نمایندگی‌های مجاز ساید بای ساید، ارائه ضمانت نامه مکتوب از مرکز مورد نظر پس از فرایند تعمیر است. با این حسن ختام فراموش نشدنی مهر تأییدی بر حسن انجام کار و جلب رضایت مشتری زده می‌شود.

سخن پایانی

گسترش فناوری و شتاب گرفتن زندگی مردم در عصر مدرن، تغییری در میزان اهمیت مفهوم اعتماد و اطمینان ایجاد نکرده است. هنوز و تا همیشه، در بسیاری از تعاملات اجتماعی عنصر اعتماد حرف اول را می زند و این موضوع در دنیای کسب و کار بدون شک عنصری پایدار برای حفظ ارتباط ناگسستنی بین مشتری و فروشنده است. تعمیرگاه های مجاز تعمیر لوازم خانگی با ویژگی های عنوان شده، قطعا کار آسانتری برای جلب اعتماد مشتریان خواهند داشت.

کد خبر: ۱۲۹٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha