۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
اختصاص۱۰۰۰میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس خبر داد؛

اختصاص۱۰۰۰میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر زنجان طی دو سال آینده پیش‌بینی شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، مصطفی طاهری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از تاسیسات تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب شهر زنجان، اظهار کرد: این اعتبار جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان زنجان بوده و دستور تخصیص آن توسط معاون اول رئیس جمهور به وزیر نیرو صادر شده است.

وی اظهار کرد: اعتبار این طرح به ترتیب مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه، ۲۰۰ میلیارد ریال توسط وزارت نیرو و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تامین می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کیفیت مناسب پساب تولیدی در تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان، گفت: واحدهای صنعتی جدیدی که به زودی در زنجان استقرار می‌یابند، ملزم به استفاده از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب خواهند بود.

طاهری تصریح کرد: در برابر استفاده از پساب، این واحدهای صنعتی می‌توانند در حوزه توسعه تاسیسات فاضلاب شهر زنجان به اشکال مختلفی همچون سرمایه‌گذاری برای تقویت زیرساخت‌های تصفیه‌خانه و ایجاد شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب همکاری کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی به شهر زنجان نیز که جزو موضوعات اولویت‌دار استان محسوب می‌شود به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۹٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha