۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
اقلام اساسی کشاورزی در بازار همدان رصد و پایش می شوند
معاون جهادکشاورزی استان همدان:

اقلام اساسی کشاورزی در بازار همدان رصد و پایش می شوند

همدان - معاون توسعه و بازرگانی و صنایع جهادکشاورزی استان همدان گفت: بازرسی‌ها و کنترل اقلام اساسی کشاورزی از چند روز پیش در بازار شدت گرفته و رصد و پایش در برنامه قرارگرفته است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان، حسین فضلی بیان کرد: با توجه به قانون انتزاع یک سری از وظایف از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده و با انتقال بخشی از نیروهای بازرسی به این وزارتخانه، از زمان اعزام تاکنون حدود ۳۰۰ بازدید از وضعیت بازار در سطح استان انجام شده است.

معاون توسعه و بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بابیان اینکه با توجه به اهمیت بازرسی از بازار و کالاهای اساسی بخش کشاورزی ۱۷ نفر نیرو از سازمان صمت مأمور شده‌اند که برای این امر سازمان جهاد کشاورزی را یاری دهند، اظهار کرد: تعداد ۲۲ نفر از بسیج اصناف نیز بدین منظور اعلام آمادگی کرده‌اند و اکنون در کنار تیم بازرسی مشغول فعالیت هستند.

فضلی عنوان کرد: از سویی، ۳۲ نفر از نیروهای بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی و نیروهای مشغول به کار عضو پایگاه مقاومت بسیج سازمان در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند و ساماندهی و در اکیپ و گروه‌های بازرسی وارد بازار می‌شوند.

وی افزود: بازرسی‌ها و کنترل از چند روز پیش در بازار شدت پیدا کرده و اقلام اساسی کشاورزی مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۲۹٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha