۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
تعیین تکلیف ۱۰ هکتار از اراضی معطل شهرک‌های صنعتی قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین خبر داد

تعیین تکلیف ۱۰ هکتار از اراضی معطل شهرک‌های صنعتی قزوین

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۰ هکتار از اراضی معطل مانده شهرک‌های صنعتی استان که در آنها طی زمان مقرر و مهلت داده شده اقدامی از سوی سرمایه گذاران نشده بود، خلع ید شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، رضا صفاری روز یکشنبه در پایان نشست هیات حل اختلاف و داوری قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی استان قزوین که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد با اعلام این خبر، افزود: خلع ید اراضی یاد شده مربوط به چهار قرارداد سرمایه گذاری بین سرمایه گذاران و شرکت شهرک های صنعتی استان بوده است.

وی اظهار داشت: در این نشست ۲۱ قرارداد راکد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مورد بررسی و داوری قرار گرفت که از این تعداد چهار مورد به دلیل عدم اجرای تعهدات سرمایه گذاران در موعدهای قانونی تعیین شده به طور قطعی فسخ شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین همچنین اظهار داشت: به ۱۷ قرارداد سرمایه گذاری نیز برای ساخت و ساز واحدهای تولیدی در اراضی واگذار شده مهلت ارایه شد.

صفاری با بیان اینکه اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی با اعتبارات دولتی برای ایجاد تولید و اشتغال به سرمایه گذاران واگذار می شوند، اظهار داشت: براساس قانون سرمایه گذاران باید مطابق با برنامه زمان بندی شده اقدام به ساخت و ساز واحدهای تولیدی مربوطه کنند در غیر این صورت زمین واگذار شده به آنها بازپس گرفته و به سرمایه گذاران جدید واگذار می شود.

وی، تعیین تکلیف اراضی و قراردادهای راکد و واگذاری آنها به سرمایه گذاران جدید متقاضی را از اولویت شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین برشمرد.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha