۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کمرنگ‌ شدن نمایشگاه‌های لرستان در دوران کرونا/مشکل فروش و بازاریابی داریم
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کمرنگ‌ شدن نمایشگاه‌های لرستان در دوران کرونا/مشکل فروش و بازاریابی داریم

لرستان- اسماعیل پور، کارآفرین لرستانی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها نقش مهمی در فروش محصولات کشاورزی دارند که متأسفانه در دوران کرونا کمرنگ شدند، گفت: با مشکل فروش و بازاریابی مواجه شده‌ایم.

فاطمه اسماعیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهارداشت: فعالیت ما در زمینه کشاورزی است و از کاشت محصول تا برداشت و بسته بندی را شامل می‌شود؛ در بیرانشهر خرم‌آباد پنج هزار متر زعفران، یک هکتار گل محمدی و محصولات دیگری مانند لوبیا و.... کشت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه به‌واسطه این فعالیت برای دو نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است، افزود: ثبت برند را انجام داده‌ایم ولی متاسفانه ثبت پروانه بهداشت را تاکنون به‌دلیل شرایط سختی که دارد انجام نداده‌ایم که این یکی از مهم ترین مشکلات ماست؛ البته گلابی که تولید می‌کنیم گواهی استاندارد سلامت دارد.

کارآفرین لرستانی عنوان کرد: متاسفانه به دلیل بیماری کرونا نمایشگاهی برای معرفی محصولات ما برگزار نمی‌شود در نتیجه فقط از طریق سفارش اینترنتی و مشتری‌های ثابتی که در استان لرستان و حتی دیگر استان‌ها با کار ما آشنایی دارند، می‌توانیم بازاریابی کنیم.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل خشکسالی، کاهش تولید داشتیم، تصریح کرد: در حال افزایش سطح زیر کشت محصولات خود هستیم؛ امسال دو تن گل محمدی برداشت کردیم که از این میزان ۶۰۰ لیتر گلاب فرآوری شد اما به دلیل نداشتن پروانه بهداشت، نبود بازار مناسب و نبود نمایشگاهی برای عرضه، نتوانستیم میزان گلاب‌گیری خود را افزایش دهیم.

اسماعیل پور با بیان اینکه فعالیت خود را از سال ۹۵ آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در این مدت بسیار ما را مورد حمایت خود قرار داده است و از نظر پرداخت تسهیلات بسیار کمک کننده بوده که لازم است از آنها تشکر کنیم و گرانی‌های اخیر جز در مواردی مانند خرید کود، تاثیر زیادی بر کار ما نداشته‌ است.

کد خبر: ۱۲۹٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha