۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
 اتاق بازرگانی زنجان استان معین برای افزایش تجارت با کشور اوگاندا شد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

اتاق بازرگانی زنجان استان معین برای افزایش تجارت با کشور اوگاندا شد

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان به عنوان استان معین با کشور اوگاندا انتخاب شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق بازرگانی زنجان،علی یگانه فرد گفت: اتاق بازرگانی زنجان از سوی اتاق ایران به عنوان استان معین جهت افزایش تجارت با کشور اوگاندا انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه ایران و اوگاندا اتاق مشترک بازرگانی نداشتند، خاطرنشان کرد: روال معمول برای روابط تجاری با سایر کشورها اینگونه است که ابتدا یک استان به عنوان اتاق معین انتخاب شده و پس از شناسایی ظرفیت‌های تبادل طرفین به اتاق مشترک بین 2 کشور تبدیل می‌شود که زنجان برای برقراری روابط تجاری با اوگاندا انتخاب شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: هدف از برقراری روابط تجاری با اوگاندا، توسعه تجارت، سرمایه‌گذاری، برگزاری نمایشگاه‌های متقابل، شناسایی واحدهای تولیدی 2 طرف جهت برقرار تعاملات فرامرزی است.

یگانه فرد تاکید کرد: فرصت‌هایی در حوزه کشاورزی در کشور اوگاندا وجود دارد که با برقراری روابط تجاری می‌توان آن‌ها را احیا کرد و در بحث توسعه تجارت استان زنجان نیز برنامه‌هایی داریم که امیدواریم بتوانیم با کشور اوگاندا همکاری کنیم.

وی با بیان اینکه برای برقراری روابط تجاری با اوگاندا فعلا در اول راه قرار داریم، گفت: فعلاً موضوع شناسایی تجار در دستور کار قرار دارد تا ببینیم چگونه و در چه زمینه‌هایی می‌توان تبادل و همکاری مشترک با اوگاندا داشت.

کد خبر: ۱۲۹٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha