۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
حقوق سربازان افزایش می‌یابد
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح:

حقوق سربازان افزایش می‌یابد

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت دولت در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش حقوق کارکنان وظیفه خواهیم بود.

به گزارش بازار، سردار سرتیپ پاسدار عبدالهی با بیان اینکه در سال گذشته اضافه حقوق سربازان بیشتر در حوزه رفت و آمد و هزینه‌های دیگر را شامل می‌شد، افزود: این اضافه حقوق‌ها کامل نبود و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ با تدابیری که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد، حقوق سربازان وظیفه به قدری افزایش یابد که کمک حال آن‌ها در محیط خدمتی شود.

سردار علی عبدالهی با اشاره به اینکه میانگین حقوق سربازان در حال حاضر نهصد هزار تومان است، تصریح کرد: حقوق‌هایی که الان سربازان دریافت می‌کنند، بستگی به میزان تحصیلات، شرایط تاهل و مناطق خدمتی آن‌ها دارد و ان شاء الله در سال آینده شاهد افزایش حقوق در حوزه سربازان خواهیم بود.
بنابر این گزارش سردار سرتیپ پاسدار علی عبدالهی در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی ارتش هم گفت: نیروی زمینی ارتش جزء یگان‌های برتر در حوزه اجرای رزمایش‌ها در سال‌های اخیر است.

وی افزود: رزمایش‌هایی که نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر برگزار کرد نشان داد که این نیرو جزء یگان‌های برتر در حوزه اجرای رزمایش هاست.
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح افزود؛ مهمترین ویژگی نیروی زمینی ارتش بهره گیری از تجهیزات جدید است که عمدتا خلاقان و مبتکران آن خود متخصصان توانمند نزاجا هستند.

وی با بیان اینکه امروز نیروی زمینی ارتش از تجهیزات بومی استفاده می‌کند، تصریح کرد: سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نقطه‌ای از خودکفایی رسیده اند که می‌توانند آنچه را که در حوزه تجهیزات نیاز دارند؛ تولید و استفاده کنند.

سردار سرتیپ پاسدار علی عبدالهی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش با بکار گیری تجهیزات و نیروی انسانی مجرب در حوزه اجرای رزمایش‌ها و ارتقاء آمادگی رزمی و توان دفاعی به موفقیت و دستاوردهای مطلبوبی دست یافته است.

کد خبر: ۱۲۹٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha