۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
مسئولان توجهی به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی اندیمشک ندارند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مسئولان توجهی به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی اندیمشک ندارند

اندیمشک- فتحی، یک سرمایه‌گذار قطعه‌بندی مرغ و بسته‌بندی تخم مرغ اندیمشک گفت: مسئولان توجه لازم را به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی اندیمشک ندارند و تعهدات فقط یک طرفه هستند.

محمد فتحی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای احداث واحد قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ و سایر طیور شامل بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ در شهرک‌های صنعتی اندیمشک از اردیبهشت‌ماه سال گذشته زمین را تحویل گرفتیم که با توجه به گود بودن زمین، آن را تسطیح کردیم.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها و تورم، سرمایه ما نسبت به مخارج کنونی به هیچ تبدیل شده و تامین‌ کننده هزینه‌های جاری نیست.

این سرمایه‌گذار قطعه‌بندی مرغ و بسته‌بندی تخم مرغ اندیمشک ادامه داد: شهرستان اندیمشک واحد تولیدی تخم مرغ ندارد و چقصد داریم یک واحد ۴۰ هزاری احداث کنیم.

فتحی عنوان کرد: قصد داریم این وضعیت اسفناک مرغ زنده که به صورت غیر بهداشتی در شهرستان اندیمشک کشتار می‌شود و به دست مصرف‌کننده می‌رسد را قطع کنیم زیرا وضعیت فعلی یک معضل است.

وی با اشاره به اینکه در اندیمشک ۳۰ واحد مرغداری گوشتی وجود دارد، گفت: متاسفانه یک واحد کشتارگاهی در این شهر نیست که این مسئله در عرضه مرغ بهداشتی خلل ایجاد می‌کند.

این سرمایه‌گذار قطعه‌بندی مرغ و بسته‌بندی تخم مرغ اندیمشک گفت: با احداث واحد قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ و سایر طیور شامل بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ، سبد محصولات پروتئینی شهروندان تکمیل خواهد شد.

فتحی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اندیمشک با مشکلاتی مواجه شده‌اند و مسئولان هم توجهی به این مشکلات ندارند.

وی تاکید کرد: انتظار داریم فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همچنین ادارات مربوطه به شکل جدی برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران ورود کنند تا شاهد احداث واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان اندیمشک باشیم.

این سرمایه‌گذار قطعه‌بندی مرغ و بسته‌بندی تخم مرغ اندیمشک اضافه کرد: متاسفانه به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت به شهرک‌های صنعتی اندیمشک پرداخته نشده و تعهدات‌ فقط یک طرفه هستند و از طرف مقابل کار خاصی صورت نمی‌گیرد.

فتحی در پایان بیان کرد: تکمیل آسفالت و ایجاد روشنایی در خیابان‌های فرعی، ساخت دیوار و استقرار گیت نگهبانی از جمله نیازهای شهرک صنعتی شهید غفوریان اندیمشک است.

کد خبر: ۱۲۹٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha