۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از خانواده
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد

۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از خانواده

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت سیزدهم در بودجه سال آینده، ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

به گزارش بازار، مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور امروز (پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه) در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: سال‌ها است زنگ خطر پیری جمعیت به صدا درآمده و دولت در بودجه سال آینده ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

وی در یادداشت خود آورده است: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در جلسه بیست‌وچهارم مهرماه ۱۴۰۰ کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، طی نامه شماره ۹۳۹۸۲ مورخ بیست‌وچهارم آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

میرکاظمی در بخش دیگر یادداشت خود نوشت: بر اساس ماده واحده لایحه بودجه پیشنهادی دولت، بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر سی و شش میلیون و سیصد و ده هزار و هفتصد و چهار میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون (۳۶.۳۱۰.۷۰۴.۶۲۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال است. کلیات این لایحه به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است.

کد خبر: ۱۲۹٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha