۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی بافت فرسوده تهران
نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد

اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای بهسازی بافت فرسوده تهران

عضو مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تشریح نشست خود با رئیس بنیاد مسکن از وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد، باز پرداخت ۲۰ ساله برای نوسازی بافت فرسوده در تهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در نشستی با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با اشاره به وجود بافت های فرسوده شهری و روستایی فراوان در شهرستان ری، بر لزوم بازنگری و اجرای طرح هادی روستاها و نوسازی این بافت های فرسوده تاکید داشتند.

یزدی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تخصیص اعتبارات لازم، نسبت به بازنگری طرح هادی روستاهایی که بیش از ۱۰ سال از طرح هادی آنها می گذرد، با قید فوریت اقدام کند.

وی اضافه کرد: مهندس اکبر نیکزاد نیز در این جلسه عنوان کرد، برای نوسازی بافت های فرسوده وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد، باز پرداخت ۲۰ ساله و با ضمانت سفته زنجیره ای سه نفره و همچنین برای افراد تحت پوشش کمیته امداد ۴۰ میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران همچنین از دعوت نیکزاد رئیس بنیاد مسکن به منظور بازدید میدانی مشترک از بافت های فرسوده قلعه روستای گلحصار و محله نفرآباد و هاشم آباد خبر داد و گفت: امیدواریم این بازدید در روزهای آتی صورت می پذیرد.

کد خبر: ۱۲۹٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha