۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
بهترین و جدیدترین مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی های ال جی ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰

بهترین و جدیدترین مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی های ال جی ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰

مشخصات، قیمت بهترین و جدیدترین مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی های ال جی ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰ موجود در بازار ایران با معرفی بهترین فروشگاه.

به گزارش بازار، انواع لباسشویی ال جی هر ساله در نمایشگاه ces معرفی می شوند. نمایشگاه جهانی CES در ماه دی با شرکت برندها و تولید کننده های معتبر و ممتاز جهانی برگزار می شود اما تفاوت این مراسم امسال با سال های گذشته مجازی برگزار کردن آن بود؛ با این وجود تولید کننده ها هر کدام به نوبه خود محصولاتشان را در بهترین حالت ممکن معرفی کردند. لباسشویی ها و ظرفشویی ها از انواع محصولاتی هستند که هر ساله در این نمایشگاه جایگاه خاص خودشان را دارند و معمولا برندهایی همچون ال جی، سامسونگ، سونی و شیائومی بیشترین محصولات را با متنوع ترین قابلیت ها معرفی می کنند. در ادامه به بررسی بهترین و جدیدترین مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی های ال جی ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت برای کلیک کنید برای اطلاع بیشتر درباره انواع تلویزیون می توانید با کارشناس فروش تماس بگیرید

لباسشویی عضو جدا نشدنی یک خانه است. ماشین لباسشویی‌های امروزی اهمیت ویژه‌ای در برآورده کردن یکی از اصلی‌ترین نیازهای زندگی روزمره ما یعنی نظافت، دارند، به همین دلیل به سرعت در حال پیشرفت هستند. ماشین‌های لباسشویی‌ جدید با کمترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارند. با توجه به اندازه و مدل آشپزخانه‌های امروزی شما می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. ان. اع ماشین‌های لباسشویی عبارتند از: لباسشویی سطلی یا درب از بالا و ماشین لباسشویی درب از جلو که بسیار پر طرفدار است.

تمام لوازم خانگی برقی برچسب میزان مصرف انرژی دارند. لوازم برقی که میزان مصرف انرژی آن‌ها زیر A قرار گرفته است، ماهانه هزینه زیادی برای پرداخت قبض برق روی دست شما می‌گذارد. برای جلوگیری از این موضوع شما می‌توانید با بررسی جدول ماشین‌های لباسشویی در تیک تاک کالا میزان مصرف انرژی آن‌ها را بررسی و با هم مقایسه کنید. در ادامه بهترین و جدیدترین مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی های ال جی ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰ معرفی خواهیم کرد

لباسشویی ال جی v۵

موتور قدرتمند اینورتر – قلب تپنده لباسشویی های ال جی

گفتیم که ال جی برای بخش بسیار حائز اهمیت و مهم این لباسشویی ال جی از موتور Inverter Direct Drive که یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین موتور ها می باشد بهره گرفته است. در نتیجه سبب شده است کیفیت و کارایی این دستگاه دو چندان شود و همواره جزء لباسشویی های قوی و کارآمد قرار بگیرد. قبل از هر چیزی بهتر است که بگوییم سرعت چرخش این موتور نام برده شده در هر دقیقه برابر با ۱۴۰۰ دور است.

این موتور اینورتر دایرکت درایو به دلیل اینکه برخلاف موتور های قدیمی تر از قطعات اضافی همچون پیستون بهره نمی برد دارای سطح اصطکاک بسیار کمی است. در نتیجه این فرایند سبب می شود که قدرت و توانایی دستگاه در هنگام کار بالا رود و در مقابل از میزان مصرف انرژی کاسته شود. البته شایان به ذکر است که میزان صدایی که این موتور در هنگام روشن بودن لباسشویی تولید می کند بسیار ناچیز است و به کمی به گوش خواهد رسید. به علاوه گارانتی ۱۰ ساله از دیگر ویژگی هایی است که کمپانی ال جی برای موتور لباسشویی مدل خود به کار برده است.

بهترین و جدیدترین مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی های ال جی ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰

۶ حالت شستشو مختلف برای پارچه های مختلف

شستشو ۶ مرحله ای یکی از فناوری هایی است که ال جی جدیدا در ماشین لباسشویی های خود به کار می برد و لباسشویی ال جی مدل نیز از آن بی بهره نیست. نحوه کارکرد این قابلیت منحصر به فرد، به این صورت است که بسته به برنامه ای که شما انتخاب کره اید و همچنین با توجه به آنالیز ها و داده هایی که از هوش مصنوعی موجود در سیستم شسشتو دریافت می کند، نوعی از شستشو که مناسب بافت لباس های موجود در دیگ بوده و همچنین توانایی حذف آلودگی ها را از آنها دارد انتخاب می کند. لازم به ذکر است که این ۶ حالت مختلف شسشتو، به دو دسته قدرتمند و ملایم تقسیم می شوند.

برنامه های شستشو لباسشویی V۵ ال جی

  • Sports Wear برای شستن لباس‌های ورزشی
  • Wool برای شستشو فوق العاده لباس های پشمی
  • Mix برای شستن ترکیبی لباس های مختلف
  • برنامه Delicat برای شستشو لباس هایی که ظرافت خاصی دارند و حساس هستند
  • و برنامه‌ های دیگر Silent WashRinse+ Tub CleanBaby Wear

لباسشویی ال جی j۶

طراحی لباسشویی ال جی F۴J۶

از نظر طراحی لباس شویی ال جی F۴J۶ در جایگاه بالایی قرار می گیرد. اشغال فضای کم که یکی از دغدغه های مهم در هنگام خرید لباسشویی است موجب رضایت مندی بسیاری از کاربران می شود. ساختار خاص با رنگ نقره ای و درب مشکی آن که به سمت چپ باز می شود، مورد قبول خریداران قرار گرفته است و موجب می شود هنگام باز شدن با سایر لوازم در آشپزخانه کمترین برخورد را داشته باشد. پنل LED موجود بر روی آن به کاربر اجازه می دهد به راحتی تنظیمات شستشو را اعمال کرده و فرایند شستن را بهتر کنترل نماید.

گنجایش و ابعاد

ظرفیت ۹ کیلو گرمی لباسشویی ال جی J۶ برای خانوارهای ۷-۵ نفره بسیار عالی بوده و با قابلیت های شستشوی ویژه ای که دارد لباس ها را کاملاً تمییز می کند. لباسشویی با ابعاد (۶۰۰x۵۶۰x۸۵۰mm (WxDxH از اشغال فضای اضافی جلو گیری کرده و برای افرادی که از بابت فضا مشکل دارند مناسب است.

بهترین و جدیدترین مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی های ال جی ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰

برنامه های شستشو در لباسشویی J۶

هر لباسشویی که در بازار مشاهده می شود به وسیله برنامه های شستشویی که دارد لباس ها را با کیفیت مختلف شستشو می دهد. لباسشویی F۴J۶VYP۲S با داشتن ۶ حالت شستشوی خاص و ویژه با نام DD) Motion Direct Drive) لباس ها را با حرکت در جهت های مختلف در درام لباسشویی، به طور کامل و بی نقص تمییز می کند.

مزایای خرید لباسشویی ال جی J۶

  1. برنامه های شستشوی با کیفیت
  2. طراحی زیبا
  3. قابلیت های اسمارت ویژه
  4. امکان شستشو با بخار
  5. قابلیت اضافه کردن لباس حین چرخه شستشو
  6. شش حرکت مختلف دیگ

ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۴۲۵ :

ماشین ظرفشویی ۴۲۵ ال جی با قابلیت های فوق العاده کاربردی روانه بازار شده است به گونه ای که می توان گفت نیاز کاربران را به خوبی براورده می کند. ماشین ظرفشویی DFB۴۲۵FW رنگی سفید صدفی دارد که اگر تمایل به خرید رنگ نقره ای آن دارید، ال جی این مدل را با همین مشخصات با رنگ نقره ای تولید کرده و الان در بازار موجود می باشد. موتور در آن اینورتر دار است و میزان مصرف انرژی را برای شما تا حد زیادی کاهش می دهد. میزان صدای آن کم بوده و در حدود ۴۴ دسیبل می باشد. تعداد برنامه در آن ۱۰ عدد و معمولا آپشن های زیادی را به همراه دارد

قابلیت هوشمند Smart ThinQ

ال جی کلا محصولات خود را با ویژگی های هوشمند روانه بازار می کند. در آن ها از وای فای استفاده شده است و قابلیت اتصال با وای فای مستقیم را دارند. Smart ThinQ ویژگی است که در آن وسایل هوشمند منزل می توانند به هم لینک شوند. مثلا شما می توانید ماشین ظرفشویی ال جی ۴۲۵ که هوشمند می باشد را به گوشی و یا تلویزیون لینک کرده و در قسمت منوی داشبورد در تلویزیون و یا بر روی صفحه گوشی خود آن را تنظیم و کنترل کنید.

بهترین و جدیدترین مدل ماشین لباسشویی و ظرفشویی های ال جی ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰

شستشوی سریع یا توربو

یک آپشن در ماشین ظرفشویی ال جی ۴۲۵ وجود دارد که شستشوی توربو (Turbo Wash) نام گرفته است. این قابلیت بسیار کارا می باشد. شما که عجله دارید و می خواهید ظرف های کثیف سریع شستشو داده شوند می توانید از این آپشن استفاده کنید. در این قابلیت پمپ اب و موتور با فشار بیشتری کار می کنند تا سخت ترین لکه ها از روی ظرف ها برداشته شود. در ادامه به دیگر ویژگی های این مدل خواهیم پرداخت

سیستم شست وشوی ۴ طرفه Quad wash
قابلیت شست وشو با بخار True steam
موتور دایرکت درایو اینورتر Direct Drive Inverter
رده مصرف انرژی A++
میزان صدا۴۴ دسی بل
دارای ۱۰ برنامه شست وشو
قابلیت بارگذاری اسان Easy rack
دارای پایه های ضد لغزش

ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲ :

ال جی محصولات خانگی زیادی را روانه بازار کرده است، اما تعداد ماشین های ظرفشویی ال جی به چند مدل خلاصه می شود. برای اینکه هر ماشین ظرفشویی را به عنوان ال جی خریداری نکنید؛ لازم است راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ال جی را نگاهی داشته باشید. ال جی ماشین ظرفشویی ال جی ۵۱۲ مدل DFB۵۱۲FW را با ویژگی های منحصر به فرد روانه بازار کرده است. این ماشین ظرفشویی دارای موتوری کارآمد و کم مصرف است به گونه ای که در کشور های اروپایی تا ۱۰ سال ضمانت می شود. در این ماشین ظرفشویی رده انرژی مصرفی برابر با ++A و میزان مصرف آب برابر ۹ لیتر می باشد.

سایر ویژگی ها

  • عیب یابی هوشمند-SmartDiagnosis
  • قابلیت دانلود برنامه شستشو و نصب روی ماشین ظرفشویی
  • دارای برنامه LG ThinQ مخصوص موبایل هوشمند
  • پشتیبانی از اینترنت اشیاء یا IoT
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • امکان تنظیم ارتفاع قفسه ها
  • شستشوی QuadWash
  • شستشوی توربو
  • شستشوی بهداشتی(شستشو در دمای داغ ۸۰ درجه آب)
  • استرلیزه کردن
  • شستشو و خشک کردن قدرتمند
  • آبکشی
  • خشک کن
  • سیستم اسپری آب چهارگانه-QuadWash
  • QuadWash

فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا

فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا تمامی محصولات خود را به کمترین قیمت به فروش میرساند

کد خبر: ۱۲۹٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      5 0
      لوازم خانگی خیلی گرونه مردم قدرت خرید ندارن